تا پایان سال جاری سه جایگاه و سال آینده نیز چهار به جایگاه سی ان جی جدید در شهر اصفهان راه اندازی می شود که در کاهش آلودگی هوا تاثیر دارد.
کد خبر: ۲۶۱
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۳ - ۲۲:۵۶ 18 January 2015
به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، علیرضا صلواتی با بیان این مطلب گفت: بهبود حمل و نقل عمومی و بالا بردن فرهنگ شهروندی و آموزش ترافیکی را از جمله برنامه های معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان است.

وی با بیان اینکه کاهش سفر درون شهری با خودروی شخصی از جمله اهداف معاونت حمل ونقل و ترافیک می باشد، افزود: 70 درصد آلودگی هوای شهر اصفهان به خاطر وسایل نقلیه موتوری است.

صلواتی با اشاره به تاثیر موتورسیکلت ها در آلودگی هوا تصریح کرد: موتورسیکلت ها شش تا 10 برابر سایر وسائل نقلیه، آلودگی ایجاد می کنند و به همین دلیل کاهش حجم سفر درون شهری با موتورسیکلت از برنامه های آتی برای کاهش آلودگی هواست.

وی با تاکید بر بهبود حمل نقل درونی شهر تصریح کرد: با توجه به برنامه پنج ساله توسعه دولت قرار است سهم حمل و نقل عمومی به 75 درصد برسد که دراصفهان با اینکه هنوز مترو راه اندازی نشده این سهم 35 درصد است.

صلواتی با بیان اینکه در سال جاری 30 دستگاه اتوبوس جدید وارد ناوگان حمل و نقل شهری اصفهان شده، افزود: قرارداد خرید 50 دستگاه اتوبوس در سال 92 منعقد شده بود که 30 دستگاه آن وارد ناوگان شد و 20 دستگاه دیگر نیز در حال تحویل است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار