سفر رئیس جمهور به کرمانشاه:
رئیس جمهور امروز پس از ورود به کرمانشاه واستقبال استاندار، امام جمعه ،مسئولین ومردم در فرودگاه شهر کرمانشاه درورزشگاه آزادی بامردم دیدار کرد
کد خبر: ۲۶۱۵۲۳
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۸ 17 July 2016















در ابتدای این مراسم با شکوه نماینده ولایت فقیه و امام جمعه و استاندارکرمانشاه خیر مقدم و خوش آمد گفتند 
رئیس جمهور بادرود وسلام به شهید محراب اشرفی اصفهانی و بر همه بزرگان وسرداران دفاع مقدس گفت مهمان نوازی شما بر همه ایران ثابت شده است .شما قهرمانان بزرگ دفاع از سرزمین مان ایران سرافراز هستید.
ریاست محترم جمهور درادامه گفت من درآغاز سال 59 بوی جنگ را از کرمانشاه استشمام کردم و قهرمانی را از کرمانشاه مشاهده کردم .در هوانیروز کرمانشاه دو قهرمان دیدم یعنی شیرودی و کشوری.کرمانشاهی ها 10 سال در برابر تجاوزات دشمن دلیرانه مقاومت کردند.

دکترروحانی بیان داشت:مردم کرمانشاه و دیگر هموطنان نگذاشتند ذره ای از خاک ایران به دست دشمنان بیافتد.ایرانیان مردمانی وطن دوست هستند و در این کشور دارای سرمایه بسیار و جایگاه جغرافیایی ممتاز و مردمی با هویت ایرانی اسلامی هستیم.

 رئیس جمهورافزود: در سراسر منطقه دموکراسی و ایمان به مردم تنها راه حل است.ما هنوز در منطقه ای هستیم که برخی ها فکر می کنند می توانند با کودتا دولت جا به جا کنند و آنها هنوز نمی دانند که تنها راه تغییر دولت صندوق رای است.حکومت های کودک صفتی در منطقه داریم که به دنبال لاشه تعفن تروریسم هستند
دکتر روحانی: عده ای اقلیت در این کشور به دنبال یاس پراکنی هستند و کارهای بزرگ را در این سرزمین نمی بینند.در زمینه فیش های حقوقی در سال های گذشته تخلفاتی در همه دستگاه ها صورت گرفته است. این تخلفات در همه جا بوده و ما با این تخلفات برخورد می کنیم.تخلفات محدود به افراد اندکی از مدیران است. بقیه مدیران پاک و رحمتکش هستند.مردم دزدی ها را فراموش نمی کنند. اهمال قبلی ها را فراموش نمی کنند. تخلفات چند هزار میلیاردی را فراموش نمی کنند.کسانی بودند که  پس تحریم دنبال دزدی اموال مردم بودند و 2000 میلیارد و 700 میلیون تومان پول مردم را بردند که البته دولت این پول را از حلقوم آنها بیرون می‌کشد و در برابر تجاوز به اموال مردم یک آن درنگ نمی‌کند.


وی اشاره کرد:برای مهار آب های مرزی به منظور اجرای طرح های کشاورزی، بزرگترین سرمایه گذاری در کرمانشاه صورت گرفته است کرمانشاه در آینده شاهد یک تحول بزرگ در بخش کشاورزی خواهد بود.راه آهن تا پایان دولت به اتمام می رسد.درموردمنطقه آزاد تجاری در این سفر اقدام می کنیم.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار