مسوول تربیت بدنی مرزبانی ناجا با بیان اینکه حوزه کوهنوردی استان اردبیل مسوولیت هیات کوهنوردی کشوری را به عهده دارد گفت: ماه آینده اردبیل میزبان کوهنوردان مرزبان از سراسر کشور برای صعود به قله سبلان خواهد بود.
کد خبر: ۲۶۱۷۶۷
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۱ 17 July 2016

سرهنگ رییسعلی حاتمی روز یکشنبه در برنامه پیاده روی استقامتی و تاکتیکی گروهان مرزی نمین در منطقه پیله رود این شهرستان افزود: تاکنون یک هزار و 200 کوهنورد مرزبان در هیات کوهنوردی مرزبانی کشور ساماندهی شده اند.
وی اضافه کرد: از این تعداد 120 نفر از کوهنوردان دارای صلاحیت و ماهر انتخاب شده اند تا در صعود به قلل خارجی شرکت داشته باشند.
سرهنگ حاتمی اظهار کرد: کوهنوردان مرزبان ناجا امسال به تمام قلل کشور در قالب گروه های 20 تا 50 نفری صعود می کنند و از میان آنها نیز یک تیم تخصصی در سال آینده اولین صعود به قلل خارجی را انجام خواهد داد.
او همچنین با اشاره به اینکه برای افزایش روحیه ، نشاط و شادابی در میان کارکنان مربانی به ورزش های عمومی و همگانی به عنوان الزام اساسی نگریسته می شود گفت: اجرای راهپیمایی استقامتی در مسافت ها و جغرافیاهای مختلف کشور از جمله برنامه های مهمی است که در مرزبانی کل کشور همواره به انجام آن توجه شده است.
سرهنگ حاتمی افزود: تربیت بدنی مرزبانی کل کشور در حوزه ورزشه ای حرفه ای نیز وارد شده و در رشته های قایقرانی ، شنا ، تیراندازی ، کوهنوردی و کشتی دارای تیم های بسیار قوی و عناوین متعدد کشوری است.
به گزارش ایرنا از روابط عمومی فرمانداری نمین ، برنامه ی پیاده روی استقامتی و تاکتیکی با حضور 200 نفر از کارکنان استانی و هنگ مرزی شهرستان نمین با هدف افزایش روحیه و تقویت آمادگی جسمانی در منطقه پیله رود این شهرستان برگزار شد.
شهرستان نمین در 30 کیلومتری شرق اردبیل و در مسیر جاده ترانزیتی استان های اردبیل و گیلان قرار دارد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار