نائب رئیس هیئت اسکیت قم گفت: در رقابت بیش از ۵۰ مدعی کسب عناوین قهرمانی، برترین دختران اسکیت سوار قم معرفی شدند.
کد خبر: ۲۶۱۹۷۷
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۵ 18 July 2016
به گزارش تابناک قم، سعادت تقی ملا  اظهار داشت: رقابت‌های اسکیت چند ایستگاهی قهرمانی استان قم در بخش بانوان و در چهار رده سنی مختلف برگزار شد که در نهایت در رقابت بیش از 50 شرکت‌کننده با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.

وی بیان کرد: نائب رئیس هیئت اسکیت قم عنوان کرد: نخستین رویداد رسمی هیئت اسکیت استان در نیمه‌های اردیبهشت‌ماه در رقابت‌های اسکیت چند ایستگاهی دختران و بانوان استان به انجام رسید که در آن رقابت‌ها شاهد حضور و استقبال چشمگیر علاقه‌مندان به این رشته پرنشاط ورزشی بودیم.

نائب رئیس هیئت اسکیت استان قم تأکید کرد: براساس برنامه‌ریزی مسئولان هیئت اسکیت استان قم دومین رخداد ورزشی این هیئت در سال 95 در بخش بانوان با عنوان رقابت‌های اسکیت چند ایستگاهی قم به میزبانی مجموعه ورزشی خورشید برگزار شد.

تقی‌ملا تصریح کرد: این رقابت‌ها در چهار رده سنی مختلف برگزار شد و در پایان رقابت متولدین سال‌های 1379 تا 1380 سارا خداجویان بالاتر از دیگر شرکت‌کنندگان به‌عنوان قهرمانی رسید، سارا محمودی بر سکوی نایب‌قهرمانی ایستاد و ساجده محمودی رتبه سوم را کسب کرد.

وی افزود:‌ معصوم دانش‌پژوه،‌ سوگند آقایی و صباایاز اسکیت‌بازانی هستند که در پایان رقابت متولدین سال‌های 1381 تا 1383 عناوین اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

نائب رئیس هیئت اسکیت استان قم خاطرنشان کرد: رقابت‌ جذاب اسکیت‌بازان متولد سال‌های 1384 تا 1386 نیز بسیار تماشایی برگزار شد که سرانجام ریحانه ماندگاری با بهترین عملکرد سکوی نخست را از آن خود کرد، هدیه آقایی با قرار گرفتن در جایگاه دوم به مقام نایب‌قهرمانی دست‌یافت و رتبه سوم نیز به الهه ماندگاری رسید.

تقی‌ملا ادامه داد:‌ در پایان رقابت‌ اسکیت‌بازان متولد سال‌های 1387 تا 1389 مائده ماندگاری درمجموع از سایر رقبای خود عملکرد بهتری داشت و صاحب رتبه نخست شد، عطیه ولیان مقام نایب‌قهرمانی را کسب کرد و سنا نکونام در مکان سوم ایستاد.

وی عنوان کرد: سرداور و رکورددار این دوره از مسابقات بر عهده زهراسادات کلامی بود که فاطمه صفری علاوه بر انجام امر داوری وی را در امر رکوردداری همراهی می‌کرد و فائزه جندقی به‌عنوان داور ثبت رکورد و زهره امیری مسئولیت ثبت‌نام از ورزشکاران را بر عهده داشت.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار