مدیرکل انتقال خون هرمزگان گفت: مردم با اهدای خون قبل از انجام سفرهای تابستانی در حفظ ذخایر خونی استان همت کنند.
کد خبر: ۲۶۳۴۰۶
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۷ 20 July 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، ایمان زارعی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: گرمی هوا از یک سو و شروع سفرهای تابستانی مردم از سوی دیگر، سبب کاهش ذخایر خونی در پایگاه های انتقال خون استان هرمزگان شده است.
 
وی افزود: در روزهای پیش رو به دلیل مسافرت‌های تابستانی و گرمای این فصل مراجعه مردم به مراکز اهدای خون کمتر و بالطبع ذخایر خونی نیز کاهش یافته است و از مردم هرمزگان تقاضا داریم تا با تمام مشغله ای که دارند اهدای خون را در برنامه خود قرار داده و در این روزها به حفظ ذخایر خونی استان کمک کنند.
 
مدیرکل انتقال خون هرمزگان ضمن اعلام آمادگی برای ارائه خدمت به شهروندان در مراکز انتقال خون در بندرعباس، بندرلنگه، میناب و قشم افزود: علاوه بر وجود بیش از 2400 بیمار خاص، بیماران نیازمند به اعمال جراحی‌های بزرگ همانند عمل قلب باز، پیوند کلیه، مادران باردار، نوزادان نیازمند به تعویض خون و مصدومین حوادث جاده‌ای نیز با توجه به ترانزیتی بودن جاده‌های استان نیاز مبرم به خون دارند و مصرف خون در استان افزایش یافته است.
 
مدیرکل انتقال خون هرمزگان گفت: از شهروندان درخواست داریم قبل از رفتن به مسافرت با مراجعه به مراکز انتقال خون و با اهدای خون به یاری نیازمندان به خون بشتابند.
 
زارعی با تقدیر و تشکر از تمامی مردم نوعدوست و ایثار گر اهداکننده خون، سلامتی و توفیق هریک از این عزیزان را از درگاه خداوند خواستار شد و از تمامی نوع‌دوستان درخواست کرد با اهدای خون و تشویق دیگر مردم به این امر خداپسندانه با انتقال خون هم‌صدا شوند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار