سرمربی تیم نوجوانان هیأت تکواندو استان قم خبر داد
سرمربی تیم نوجوانان هیأت تکواندو استان قم از تلاش 10 دختر تکواندوکار قم برای کسب عناوین برتر کشور و راهیابی به تیم ملی اعزامی به مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان خبر داد.
کد خبر: ۲۶۵۷۸۹
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۰ 25 July 2016
 به گزارش تابناک قم، مریم حجتی اظهار کرد: ترکیب نهایی تیم دختران نوجوان هیأت تکواندو قم برای حضور در پیکارهای قهرمانی نوجوانان کشور از دل پیکارهای انتخابی مشخص شده و این تیم در تمامی اوزان با انگیزه کسب مدال به مصاف حریفان می‌رود.

وی بیان کرد: بیست و یکمین دوره مسابقات تکواندو رده سنی نوجوانان قهرمانی کشور با حضور برترین‌های این رده سنی برگزار می‌شود و دختران تکواندوکار قم در این رقابت‌ها به میزبانی خانه تکواندو برابر حریفان خود از استان‌های مختلف صف‌آرایی خواهند کرد.

سرمربی تیم نوجوانان هیأت تکواندو استان قم ابراز کرد: با توجه به اینکه مسابقات تکواندو نوجوانان قهرمانی ایران انتخابی تیم ملی محسوب می‌شود، تلاش تمام تکواندوکاران شرکت کننده این است که به مقام‌های برتر دست یابند و به اردوی تیم ملی راه پیدا کنند.

این مسؤول یادآور شد: رقابت‌های تکواندو قهرمانی رده سنی نوجوانان دختر کشور از امروز در 10 وزن برگزار می‌شود و طبق برنامه‌ریزی فدراسیون، در روز نخست تکواندوکاران اوزان فرد به میدان می‌روند و رقابت‌های روز دوم با جدال تکواندوکاران اوزان زوج برگزار خواهد شد.

حجتی افزود: این دوره از رقابت‌ها با جدال بیش از 250 تکواندوکار از استان‌های مختلف کشور به انجام می‌رسد و پیکارهای اوزان فرد با حضور تکواندوکاران وزن‌های منهای 42، 46، 52، 59 و 68 کیلوگرم به انجام می‌رسد و بر این اساس در روز اول پنج نماینده قم با حریفان دیدار خواهند کرد.

وی خاطرنشان کرد: در وزن منهای 42 کیلوگرم این دوره از مسابقات زهرا سادات حسینی‌زاده نماینده تیم هیأت تکواندو قم است و در وزن منهای 46 کیلوگرم فاطمه صفایی‌قمی به میدان می‌رود، در وزن منهای 52 کیلوگرم مریم تنابنده برای کسب مدال تلاش می‌کند و در وزن منهای 59 کیلوگرم لیلا سادات هاشمی‌زاده برای کسب سهمیه تیم ملی مبارزه خواهد کرد، ضمن اینکه در وزن منهای 68 کیلوگرم زهرا امیری‌نژاد عضو تیم قم هستند.

سرمربی تیم نوجوانان هیأت تکواندو استان قم افزود: در روز دوم رقابت‌های اوزان زوج به انجام می‌رسد و تکواندوکاران وزن‌های منهای 44، 49، 55، 63 و به اضافه 68 کیلوگرم برای به دست آوردن مدال‌های طلا، نقره و برنز و سهمیه تیم ملی مسابقه می‌دهند.

وی یاد آور شد: در وزن منهای 44 کیلوگرم فاطمه نعمتی، در وزن منهای 49 کیلوگرم معصومه ترابی، در وزن منهای 55 کیلوگرم فاطمه حیدری، در وزن منهای 63 کیلوگرم حدیث میرعالی و در وزن به اضافه 68 کیلوگرم این مسابقات فاطمه عبدالحسینی نمایندگان قم به شمار می‌روند.

حجتی  با اشاره به انتخاب مدال‌آوران این دوره از رقابت‌ها برای حضور در اردوی تیم‌ملی نوجوانان به منظور کسب آمادگی حضور در مسابقات جهانی کانادا 2016، بیان کرد: در کادر تیم اعزامی هیات تکواندو استان قم، مریم سادات محمودزاده حسینی به عنوان مربی و مریم یقینی به عنوان سرپرست تجربیات خود را در اختیار اعضای تیم قرار می‌دهند و مرضیه احمدی از داوران هیأت تکواندو استان قم به نمایندگی از داوران استان و با دعوت کمیته داوران فدراسیون تکواندو در این رقابت‌ها به قضاوت خواهد پرداخت.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار