کاندیدهای ریاست هیئت فوتبال استان هرمزگان هنوز تأیید صلاحیت نشده اند.
کد خبر: ۲۶۵۹۰۶
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۱ 25 July 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، دبیر هیئت فوتبال استان هرمزگان اظهار کرد: کاندیدهای هیئت فوتبال هرمزگان که قرار بود پس از احراز هویت اسامی آن ها منتشر شود هنوز تأیید صلاحیت نشده اند و تا آخر هفته جاری این امر صورت می گیرد.
 
محمود کریم زاده با اشاره به اینکه اسامی نهایی نامزدها پس از بررسی صلاحیت این هفت نامزد در کمیته سه نفره نظارت متشکل از نمایندگان اداره کل ورزش و جوانان و هیئت فوتبال استان اعلام می‌شود، تصریح کرد: زمان دقیق انتخابات پس از ارسال صلاحیت نامزدها به فدراسیون و زمان تعیین‌شده از سوی آن‌ها اعلام می‌شود.
 
این در حالی است که طبق گفته های وی پیشتر قرار بود پس از 10 روز کاری از زمان پایان مهلت ثبت نام (12 الی 22 تیرماه) برای این انتخابات اسامی این افراد به اطلاع عموم برسد.
 
پیش از این ریاست هیئت فوتبال استان هرمزگان در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص نام‌نویسی هفت نفر جهت سکان‌داری فوتبال هرمزگان ابراز کرده بود: آقایان بهروز اکرمی(معاون سیاسی امنیتی استانداری هرمزگان)، عباس امینی زاده(شهردار بندرعباس)، علیرضا کناری(داور بازنشسته فوتبال)، حسین معصومی(داور بازنشسته فوتبال)، اصغر معماری(رئیس اسبق کمیته انضباطی هیئت فوتبال)، عبدالمجید دبیده(رئیس فعلی هیئت فوتبال) و حسین جباری زاده(مدیرعامل اسبق باشگاه آلومینیوم المهدی هرمزگان) هفت نامزد تصدی این پست هستند.
 
مجمع هیئت فوتبال استان در دوره جاری تا دوازدهم شهریورماه به کار خود ادامه خواهد داد و پس‌ازآن با توجه به اینکه چند استان دیگر هم‌زمان مهلت چهارساله‌شان به پایان می‌رسد، فدراسیون فوتبال تاریخ برگزاری این انتخابات در استان هرمزگان را به اداره کل ورزش و جوانان استان اعلام می‌کند.
 
جهت ثبت‌نام حداقل سن 35 و حداکثر سن 70 سال است، دارا بودن مدرک تحصیلی حداقل کارشناسی و 5 سال سابقه مدیریتی از مهم‌ترین شرایط ثبت‌نام است.
 
افرادی که سابقه ریاست هیئت فوتبال را در کارنامه دارند، قانون برای آن‌ها سابقه مدیریتی را لحاظ می‌کند و سابقه ریاست سایر هیئت‌ها در این بند موردقبول نیست.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار