امروز انجام شد
فرمانداران جدید شهرستان‌های مرند، هریس و آذرشهر معرفی شدند.
کد خبر: ۲۶۶۸۸۰
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۷ 26 July 2016

به گزارش تابناک تبریز،آیین تودیع و معارفه فرمانداران شهرستان‌های مرند، هریس و آذرشهر امروز برگزار شد.

فرماندار جدید شهرستان آذرشهر معرفی شد

فرماندار جدید شهرستان آذرشهر در جلسه شورای اداری این شهرستان با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار آذربایجان شرقی معرفی شد.

در این جلسه ضمن قدردانی از خدمات و تلاش‌های علیار راستگو در مدت تصدی مسوولیت فرمانداری آذرشهر، یدالله الهیاری به عنوان فرماندار جدید این شهرستان معرفی شد.

الهیاری متولد 1346 در شهرستان شاهین‌دژ دارای مدرک کارشناسی ارشد حقوق است که در کارنامه اجرایی وی سمت‌های مختلفی همچون کارشناس حقوقی فرمانداری شاهین‌دژ، کارشناس پژوهشی و معاون امور فرهنگی جهاد دانشگاهی آذربایجان شرقی و ریاست شعبه حقوقی دادگستری تبریز دیده می‌شود.

وی همچنین از سال 1393 مسوولیت بخشداری خسروشاه از توابع شهرستان تبریز را بر عهده داشته است.

فرماندار جدید هریس معرفی شد

فرماندار جدید شهرستان هریس در جلسه شورای اداری این شهرستان با حضور معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی معرفی شد.

در این جلسه ضمن قدردانی از خدمات و تلاش‌های حسن یحیوی در مدت تصدی مسوولیت فرمانداری هریس، صابر تقویمی به عنوان فرماندار جدید این شهرستان معرفی شد.

تقویمی متولد سال 1343 و فارغ‌التحصیل رشته تاریخ است که در کارنامه اجرایی خود مسوولیت‌های مختلفی از جمله بخشداری‌های خداآفرین، تیکمه‌داش و گوگان را بر عهده داشته است.

وی همچنین به مدت 10 سال کارشناس حوزه سیاسی و انتخابات استانداری آذربایجان شرقی بوده و پیش از این نیز سرپرستی فرمانداری ورزقان را عهده‌دار بود.

فرماندار جدید مرند معرفی شد

فرماندار جدید شهرستان مرند در جلسه شورای اداری این شهرستان با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار آذربایجان شرقی معرفی شد.

در این جلسه ضمن قدردانی از خدمات و تلاش‌های تقی کرمی در مدت تصدی مسوولیت فرمانداری مرند، علیار راستگو به عنوان فرماندار جدید این شهرستان معرفی شد.

راستگو که پیش از این فرماندار آذرشهر بود، در کارنامه اجرایی خود سوابقی مانند معاونت اقتصادی و سرمایه‌گذاری منطقه آزاد تجاری-صنعتی ارس، فرمانداری شهرستان‌های جلفا، کلیبر و مراغه، معاونت اقتصادی منطقه ویژه اقتصادی سهلان را دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار