مسئول اداره ترافیک و حمل و نقل شهرداری ایلام گفت:سرعت کاه های استاندارددرخیابانهای ایلام به زودی نصب خواهدشد.
کد خبر: ۲۶۶۹۳۱
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۱ 27 July 2016
مسئول اداره ترافیک و حمل و نقل شهرداری ایلام گفت:سرعت کاه های استاندارددرخیابانهای ایلام به زودی نصب خواهدشد.

به گزارش تابناک ایلام
؛علیرضا سروری اظهار کرد: سرعت کاه های استاندارد مطابق با آئین نامه ایمن سازی معابر شهری با توجه به سرعت های مجاز هر خیابانی طراحی شده است و در تمامی معابر و خیابان های شهر ایلام نصب خواهد شد.

وی یادآور شد: سرعت کاه های غیراستاندارد قدیمی با توجه به نامناسب بودن طول و ارتفاع بجای کاهش سرعت خوردوها باعث وارد شدن خسارت به خودرو و ایجاد حادثه برای سرنشینان می شوند.

وی تاکید کرد: سرعت گیرها با هدف ایمن سازی معابر و کاهش سرعت وسایل نقلیه برای عبور ایمن عابران پیاده در تقاطع ها و محل دور زدن خودروها ایجاد می شود.

مسئول اداره ترافیک و حمل و نقل شهرداری ایلام با بیان اینکه تمامی سرعت کاه هایی که به صورت خودسرانه توسط مردم ایجاد شده است نیز جمع آوری خواهد شد، گفت: افراد برای ایجاد سرعت کاه باید درخواست خود را به شهرداری ارائه دهند تا پس از بررسی در شورای ترافیک استان مطرح و در صورت تصویب نسبت به ایجاد سرعت کاه استاندارد اقدام شود.

سروری تاکید کرد: درخواست ایجاد سرعت کاه تنها بر اساس میزان حادثه خیز بودن محل، مجوز پلیس راهور و در صورت ضرورت مصوب خواهد شد و افراد باید از نصب خودسرانه سرعت کاه خودداری کنند.

وی با بیان اینکه ایجاد و رنگ آمیزی هر سرعت کاه ها استاندارد برای شهرداری ایلام 80 میلیون ریال هزینه دارد، یادآور شد: به تدریج در تمامی معابر و گذرگاه های اصلی شهر ایلام سرعت کاه های استاندارد نصب خواهد شد./ف
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار