فرماندار دهاقان:
تابناک: فرماندار شهرستان دهاقان گفت: ‌معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست، پنجشنبه ۱۶ بهمن به شهرستان دهاقان سفر می‌کند.
کد خبر: ۲۶۷۱
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۹:۰۷ 03 February 2015

اصغر قاسمیان در گفت‌وگو با تسنیم، با اشاره به برنامه‌های هیئت دولت در سفر به شهرستان دهاقان اظهار داشت: ‌معصومه ابتکار معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست، پنجشنبه 16 بهمن به شهرستان دهاقان سفر می‌کند و بر اساس برنامه‌ریزی به عمل آمده با ورود معاون رئیس‌جمهور مراسم استقبال از وی صورت گرفته و پس از آن برای ادای احترام به شهدای معظم در گلزار شهدا حضور پیدا می‌کند.

فرماندار دهاقان بیان کرد: برای دیدار مسئولان ادارات و نمایندگان اقشار مختلف با معصومه ابتکار و همراهان با حضور در سینما آزادی دهاقان خیرمقدم و دیداری صورت می‌گیرد و سپس با توجه به 30 پروژه قابل افتتاح در دهه فجر بازدیدی از خط انتقال گازرسانی به واحدهای تولیدی کشاورزی واقع در شمال دهاقان، افتتاح خیابان صدرالعلما، بازدید از مجموعه گلخانه امین کشت پردیس و بیمارستان تازه تأسیس دهاقان، صورت می‌گیرد.

وی با اشاره به اهمیت توجه به مطالبات مورد نیاز دهاقان بیان کرد: از جمله پروژه آب‌رسانی به شهرستان دهاقان از منابع آبی خارج از شهرستان، تصفیه‌خانه و تکمیل زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی، که همه این موارد مستلزم اعتبارت است.

قاسمیان اظهار داشت: در یک سال گذشته با آغاز کار دولت یازدهم، تخصیص اعتبارات رو به رشد و بیش از 50 درصد بوده است که با استفاده از هزینه 8 میلیارد تومانی اعتبارات دولتی 30 پروژه قابل افتتاح در دهه فجر در دست اقدام داریم.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار