رئيس شوراي اسلامي شهر اصفهان مطرح كرد:
تابناک: رئيس شوراي اسلامي شهر اصفهان گفت: رسانه ملي در ايجاد فضاي صميمي بين مردم و نظام نقشي مهم و اساسي دارد.
کد خبر: ۲۶۷۱۶
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۵ 23 April 2015
به گزارش تابناک اصفهان به نقل از روابط عمومي شوراي اسلامي شهر اصفهان، رضا اميني در ديدار اعضاي شورایاسلامي شهر اصفهان با مديركل صدا و سيماي مركز استان اصفهان اظهار كرد: در نخستين روز از ماه رجب به عنوان ماهش ريزش گناهان و بارش الطاف الهي افتخار حضور در خدمت مسئولان صدا و سيماي مركز استان را پيدا كرده‌ايم.

وي با اشاره به اينكه اعضاي شوراي شهر به عنوان نمايندگان مردم هستند و مطالبات و خواسته‌هاي مردم را در سطح شهر پيگيري مي‌كنند، اضافه كرد: رسانه ملي به عنوان يكي از اركان سياسي، اجتماعي و فرهنگي جامعه است.

رئيس شوراي اسلامي شهر اصفهان با تاكيد بر اينكه نشستن آقاي مسعود احمدي افزادي بر سكان مديريتي صدا و سيماي مركز استان اصفهان را تبريك عرض مي‌كنيم، تصريح كرد: آقاي احمدي افزادي به صورت صادقانه سال‌ها در اين عرصه در كشور تلاش كرده‌اند و در راستاي اهداف سازمان و تقويت ديدگاه‌هاي اساي نظام در رسانه ملي تلاش كرده‌اند.

وي با بيان اينكه رسانه ملي در ايجاد فضاي صميمي بين مردم و نظام نقش اساسي دارد، ادامه داد: رسانه‌ها در كاهش تنش‌ها و فشار‌هاي اجتماعي نقش مؤثري مي‌توانند داشته باشند.

اميني با اشاره به اينكه در سال‌هاي گذشته ارتباط بين مديريت شهري و صدا و سيما يك ارتباط منطقي و براساس چارچوب‌هاي سازماني بوده است، تاكيد كرد: نتيجه فعاليت‌هاي مشترك بين صدا و سيما و مديريت شهري سبب افزايش اعتماد مردم مي‌شود.

وي با تاكيد بر اينكه رويكرد ما اين بوده كه نقد منصفانه مي‌تواند روحيه اميد را ايجاد كند، افزود: نقد‌ها بايد منصفانه و براساس واقعيت‌ها باشد و وجود چنين فضايي سبب اعتماد مردم به رسانه‌ها مي‌شود.

رئيس شوراي اسلامي شهر اصفهان با بيان اينكه در برخي از موارد گزارش‌هايي در سطح شهر از مشكلات ايجاد شده در شهر ارائه مي‌شود كه اين گزارش‌ها بايد براساس اطلاعات درست باشد، گفت: برگزاري جلسات كارشناسي كميسيون‌ها مي‌تواند به تحقق اين موضوع كمك كند.

وي با اشاره به اينكه اگر انتظار داريم كه صدا و سيما، تبليغات كالا‌هاي ضد سلامت را نداشته باشد بايد زمينه‌ها و زير‌ساخت‌هاي تبليغات كالا‌هاي مروج سلامت را فراهم كنيم، اظهار كرد: نخستين قرارداد منعقد شده بين صدا و سيما و شهرداري در راستاي صدا و سيماي شهر يك قرارداد سازماني بوده است.

اميني با تاكيد بر اينكه تغيير سبك زندگي به عنوان يكي از مهم‌ترين مطالبات رهبر معظم انقلاب است، ادامه داد: شاه‌بيت تمام موضوعاتي كه از سوي رهبر معظم انقلاب مطرح مي‌شود، ضرورت تغيير سبك زندگي به عنوان مهم‌ترين مطالبه رهبري است.

وي تصريح كرد: تغيير سبك زندگي از زير‌ساخت‌هاي اصلي دستيابي به تمدن نوين اسلامي است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار