تابناک: اعضای انجمن دوست‌داران طبیعت شهرستان فریدونشهر، دامنه‌های شمالی حاشیه شهر را از زباله‌های غیر قابل تجزیه در طبیعت پاکسازی کردند.
کد خبر: ۲۶۷۲۳
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۳ 23 April 2015

به گزارش تابناک اصفهان به نقل از فارس، صبح امروز به مناسبت روز جهانی زمین پاکبا شعار حفاظت از آب و خاک و با حضور اعضای انجمن دوست‌داران شهرستان فریدونشهر و جمعی از مردم طبیعت‌دوست شهرستان، دامنه‌های شمالی حاشیه شهر فریدونشهر از زباله‌های غیر قابل تجزیه پاکسازی شد.

سیف‌الله عظیمانی مدیر عاملانجمن دوست‌داران طبیعت شهرستان فریدونشهر در این باره در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در فریدونشهر، اظهار کرد: هدف از انجام این کار، فرهنگ‌سازی و درخواست از مردم برای نریختن زباله‌ها در حاشیه شهر است و با توجه به نزدیکی دامنه کوه‌ها با شهر فریدونشهر و پیوند خوردن بافت شهر با طبیعت زیبای حاشیه خود، مردم باید نسبت به پاک نگه داشتن محیط اطراف خود، حساسیت بیشتری داشته باشند تا شاهد آلوده شدن و از بین رفتن محیط زیست نباشیم.

وی ضمن قدردانی از شهرداری فریدونشهر در همراهی این انجمن برای گرامی‌داشت این روز، گفت: مشخص شدن مکان دفن زباله‌های شهری و نخاله‌های ساختمانی با اطلاع‌رسانی مناسب و برخورد با متخلفان را از خواسته‌های انجمن دانست.

این فعال محیط زیست در ادامه با اشاره به اهمیت موضوع تفکیک زباله‌ها از مبدا، بیان کرد: اگر زباله‌ها با مدیریت درست، تفکیک و جمع‌آوری شوند، حجم بسیاری از زباله‌ها که در حاشیه شهرها پراکنده می‌شوند، کاسته خواهد شد.

به گزارش فارس در این مراسم فرماندار شهرستان و شهردار فریدونشهر هم همراه با مردم و دوست‌داران طبیعت، شرکت داشتند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار