معاون فرماندار تنگستان:
معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار تنگستان گفت: بزرگترین و مجهزترین درمانگاه استان بوشهر بزودی در تنگستان به بهره‌برداری می‌رسد که با افتتاح این طرح مشکلات درمانی تنگستان برطرف می‌شود.
کد خبر: ۲۶۷۲۸
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۵ 23 April 2015
تابناک بوشهر: احمد دشتی بعدازظهر امروز در نشست شورای سلامت این شهرستان ضمن گرامیداشت هفته سلامت اظهار داشت: ارتقا سطح سلامت عمومی در همه ابعاد جسمی و روحی نیازمند افزایش دانش و آگاهی‌های بهداشت عمومی در جامعه است.

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار تنگستان با بیان اینکه آموزش‌های بهداشتی باید در راس برنامه‌های حوزه سلامت عمومی قرار گیرد افزود: در این راستا ضروری است شبکه بهداشت و درمان شهرستان، بیماری‌ها پرخطر در تنگستان را شناسایی و اقدام به آموزش راه‌های پیشگیری از این بیماری‌ها در سطح شهرستان کند.

وی افزود: این آموزش‌ها باید با توجه به سن و جنسیت جامعه هدف در اماکن عمومی از جمله مدارس و مساجد صورت پذیرد.

دشتی بر نظارت مستمر دستگاه‌های اجرایی بر امر سلامت تاکید و تصریح کرد: گزارشاتی مبنی بر استفاده از سموم و آفت کش‌های غیر استاندارد در تولید محصولات کشاورزی، دامی و طیور، توسط برخی سودجویان واصل شده که نیاز است، ناظران بهداشتی در این خصوص کنترل و نظارت مستمر ی داشته باشند و با متخلفان برخورد قانونی کنند.

وی به احداث و تکمیل درمانگاه شهید رجایی شهر اهرم تنگستان اشاره و اعلام کرد: این درمانگاه که ظرف مدت 4 سال حدود 40 درصد پیشرفت فیزیکی داشت با پیگیری‌های فرماندار تنگستان ظرف مدت کمتر از یک سال تکمیل و به زودی برای خدمات رسانی مطلوب‌تر به مردم افتتاح می‌شود.

معاون فرماندار تنگستان با بیان اینکه برای ساخت این مرکز درمانی 10 میلیارد ریال سرمایه گذاری شده تصریح کرد:  این درمانگاه بزرگترین و مجهزترین درمانگاه استان بوشهر است که با افتتاح آن مشکلات درمانی تنگستان در راستای طرح تحول نظام سلامت برطرف می‌شود.

در این نشست لوح سپاسی به منظور تلاش‌های علی خسروخواه، شهردار آباد در حوزه مدیریت پسماند از طرف مدیرکل محیط زیست استان بوشهر تقدیم شد.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار