مدیرکل نو‌سازی مدارس استان اصفهان عنوان کرد
تابناک: مدیرکل نو‌سازی مدارس استان اصفهان گفت: تکمیل پروژه‌های نا‌تمام که این اداره در راستای ساخت مدارس و واحد‌های آموزشی ساخته است به انجام تعهدات دولت در این حوزه نیاز دارد.
کد خبر: ۲۶۷۵
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۹:۲۹ 03 February 2015

به گزارش تابناک به نقل از فارس، محمدحسین سجاد در مراسم افتتاحیه پروژه‌های آموزشی، پرورشی و ورزشی اصفهان توسط رئیس جمهور که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، اظهار کرد: افتتاح پروژه‌های آموزشی، پرورشی و ورزشی هشت استان کشور از جمله اصفهان به صورت همزمان به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شده است.

وی با بیان اینکه 26 پروژه مردمی با مشارکت خیرین مدرسه‌ساز در استان ساخته شده است، اضافه کرد: تکمیل پروژه‌های نا‌تمام که این اداره در راستای ساخت مدارس و واحد‌های آموزشی ساخته است به انجام تعهدات دولت در این حوزه نیاز دارد.

مدیرکل نو‌سازی مدارس استان اصفهان با اشاره به ضرورت اجرای پروژه‌های مدرسه‌سازی در استان تصریح کرد: امیدواریم که دولت به تعهدات خود در این زمینه عمل کند تا پروژه‌های نیمه‌تمام استان در این زمینه تکمیل شود و به بهره‌برداری برسد.

وی استخر ولایت در نجف‌آباد را یکی از پروژه‌های شاخص این اداره دانست و ادامه داد: اعتبار این پروژه مهم توسط رهبر معظم انقلاب تأمین شده است.

محمدحسن قائدیها مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان نیز در ادامه این جلسه با اشاره به اینکه امروز 29 پروژه آموزشی، پرورشی و ورزشی در استان اصفهان به بهره‌برداری می‌رسد، تاکید کرد: اجرای چنین پروژه‌هایی با تلاش و پیگیری اداره کل نو‌سازی، خیرین مدرسه‌ساز و حمایت‌های مردم صورت گرفته است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار