دومین جلسه هماهنگی سفر دولت تدبیر و امید به استان قزوین امروز در سالن جلسات مدیریت بحران استانداری قزوین برگزار شد.
کد خبر: ۲۶۸۰۵۶
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۷ 28 July 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری تسنیم از قزوین، دومین جلسه هماهنگی سفر دولت تدبیر و امید به استان قزوین در سالن جلسات مدیریت بحران استانداری قزوین برگزار شد.

در این جلسه که مدیران دستگاه‌های اجرایی استان حضور داشتند ایده‌ها و پیشنهادات خود را در زمینه استقبال و برنامه‌های سفر دولت به استان ارائه کردند.

علی‌اکبر سیلمانی فرماندار شهرستان آوج در این جلسه اظهار داشت: متاسفانه استان قزوین در بحث اقدامات زیرساختی ضعیف بوده که این مهم باید در برنامه‌های سفر دولت به استان مدنظر قرار گیرد.

وی بیان کرد: به منظور بهره‌مندی مطلوب از سفر هیئت دولت به استان می‌توان از راهکار مقایسه‌ با استان‌های مشابه استفاده کرد تا بدین وسیله بتوان نقاط قوت و ضعف را شناسایی و تصمیمات اثرگذارتری اتخاذ کرد.

فرماندار آوج با اشاره به پروژه‌های این شهرستان تصریح کرد: از جمله پروژه‌های آماده بهره‌برداری در شهرستان آوج می‌توان به شهرک کشاورزی در مساحت 100 هکتار و همچنین پروژه گردشگری عرشیا اشاره کرد که در سفر دولت به استان قابل‌ افتتاح و بهره‌برداری است.

سلیمانی اردوگاه دانش‌آموزی را از دیگر پروژه‌های این شهرستان بیان کرد که نیازمند تخصیص بودجه است.

محمد مشهدی‌آقایی مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین در این جلسه با اشاره به اهمیت اولویت‌بندی برنامه‌ها‌ اظهار داشت: در برنامه‌ریزی‌های سفر دولت تدبیر و امید به استان باید اقدامات کارشناسی شده و هدف‌دار صورت گیرد.

وی بیان کرد: اففتاح استادیوم 15 هزار نفری استان قزوین که ماهانه بیش از 100 میلیون تومان هزینه در پی دارد، اقدامی کارشناسی‌شده نبوده و باید طرح‌ها بابرنامه و حساب‌شده در این سفر افتتاح شوند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین تصریح کرد: در حال حاضر استان نیازمند استادیوم سرپوشیده 6 هزار نفری بوده که امیدواریم مورد توجه مسئولان قرار گیرد.

مشهدی‌آقایی بر استفاده از ظرفیت نخبگان ورزشی استان در عرصه‌های مختلف تاکید کرد.

اکبر اسکندرنژاد مدیرکل ارشاد و فرهنگ اسلامی استان قزوین اظهار داشت: زمان سفر دولت نیازمند مدیریت بوده تا براساس زمان‌بندی بتوان طرح‌ها و برنامه‌ها را با برنامه‌ریزی انجام داد.

وی بیان کرد: در شهریورماه مناسبت‌های خوبی از جمله روز قزوین و همایش دوسالانه خوشنویسی داشته که می‌تواند فرصت مناسبی برای سفر هیئت دولت به استان قزوین باشد.

اسکندرنژاد بر خارج شدن سفرهای استانی دولت از حالت «سمبلیک» و اکتفا به افتتاح چند پروژه تاکید کرد که باید مورد توجه قرار گیرد.

مدیرکل ارشاد و فرهنگ اسلامی استان قزوین عنوان کرد: تالار شهر قزوین از سال 89 تاکنون تنها 10 درصد پیشرفت فیزیکی داشته که امیدواریم در این سفر مشکلات استان برطرف شود.

در این جلسه محمدعلی حضرتی‌ها مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قزوین، مرتضی موسی‌خانی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان قزوین و دیگر مدیران و مسئولان استانی پیشنهادات خود در برنامه‌های سفر دولت به استان قزوین را بیان کردند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار