کد خبر: ۲۶۸۰۷۱
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۸ 28 July 2016

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، مهرداد کرمی بعد از ظهر امروز در بازدید سر زده از بنگاه‌های معاملاتی یاسوج واقع در بلوار عدل در جریان کارها و اقدامات و فعالیت‌های بنگاه‌های معاملاتی خودرو قرار گرفت.

در این بازدید همچنین از تعدادی بنگاه‌های املاک هم بازدید و دفاتر آن‌ها مورد بررسی قرار گرفت و سؤالاتی در زمینه‌های مختلف از بنگاه‌داران شد.

به گزارش فارس، دادستان عمومی و انقلاب استان در حاشیه این بازدید به خبرنگاران و مردم قول داد تا بنگاه‌های معاملاتی متخلف را به استناد قانون مورد پیگرد قرار دهد.

مدعی‌العموم کهگیلویه و بویراحمد گفت: بخش زیادی از پرونده‌ها در محاکم قضایی استان به ویژه در شهر یاسوج مربوط به تخلفات برخی از بنگاه‌های معاملاتی است که خود را ملزم و مکلف به رعایت قانون نمی‌دانند.

این مسؤول ارشد قضایی در مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: مردم نیز در این زمینه باید بسیار هوشیار باشند تا در دام این عده از بنگاه‌داران گرفتار نشوند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گفت: این موضوع را تا آخر پیگیری می‌کنم و از روزهای آینده به صورت موردی از سوی دستگاه قضایی این موضوع پی‌گیری می‌شود و متخلفان باید پاسخگوی دستگاه قضایی باشند.

کرمی با انتقاد شدید از اتحادیه این صنف گفت: آن‌ها هیچ نظارتی بر این کار ندارند و اگر نظارت داشتند که چنین مشکلاتی برای مردم ایجاد نمی‌شد.

وی تصریح کرد: اما باید از دایره اماکن نیروی انتظامی به دلیل همکاری خوب قدردانی کنم چرا که همکاری لازم را تاکنون با دستگاه قضایی استان داشته‌اند.

مدعی‌العموم کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: در بنگاه‌های املاک هم وضعیت به همین منوال است و باید از متولیان امر پرسید که چرا به صورت قارچ‌گونه چنین بنگاه‌هایی سر بیرون می‌آورند و هیچ نظارتی از سوی دستگاه‌های مجری بر کار آن‌ها نیست.

کرمی گفت: تعداد 50 بنگاه املاک و 200 بنگاه معاملاتی در سطح شهرستان بویراحمد وجود دارد بدون این که مسؤولان مربوطه کمترین نظارتی بر کار آن‌ها داشته باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار