تابناک: سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: بازی فردا شاید به ظاهر آسان باشد اما اتفاقات غیرقابل پیش‌بینی پیش روی ما قرار دارد و من به بازیکنان در مورد حساسیت این دیدار تذکر دادم.
کد خبر: ۲۶۹۰۳
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۹ 23 April 2015

به گزارش تابناک اصفهان به نقل از تسنیم، حسین فرکی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل راه آهن تهران با اشاره به شکست سپاهان مقابل این تیم در دیدار رفت اظهار داشت: شرایط امروز ما با دیدار رفت متفاوت است، من در آن مقطع زمانی تازه کار با سپاهان را آغاز کرده بودم و خیلی غیرمنتظره به این تیم باختیم.

وی افزود: بازی فردا شاید به ظاهر آسان باشد اما اتفاقات غیرقابل پیش‌بینی پیش روی ما قرار دارد و من به بازیکنان در مورد حساسیت این دیدار تذکر دادم چرا که ما باید با کسب 3 امتیاز این دیدار خود را در جمع مدعیان قهرمانی حفظ کنیم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: تیم راه آهن را در هفته گذشته به خوبی آنالیز کردیم و امیدوارم با نمایشی خوب و سیستمی مناسب این دیدار بتوانیم پیروزی را به مردم اصفهان هدیه کنیم و در کورس قهرمانی باقی بمانیم که البته کار بسیار سختی است و این دیدار برای راه آهن هم به اندازه ما اهمیت دارد.

وی بیان کرد: فردا با توجه به شرایط بازی بیشتر روی زمین کار می‌کنیم و امیدوار هستیم بازیکنان با غلبه بر فشار روانی این دیدار بتوانند پیروز میدان باشند و در هفته نکوداشت اصفهان این برد را به هواداران هدیه کنند.

فرکی با اشاره به محرومیت و غیبت وریا غفوری و احسان حاج‌صفی تصریح کرد: این 2 بازیکنان بزرگ و کلیدی سپاهان هستند اما ما بازیکنان جایگزین خوبی داریم که در بازی فردا از آنان استفاده می‌کنیم و همه چیز به ویژه استفاده از بازیکنان خاص به شرایط دیدار بستگی دارد.

وی به مسائل مربوط به محرومیت عبدالله کرمی اشاره و خاطرنشان کرد: کرمی برای بازی فردا مشکلی ندارد و می‌توانیم از وی استفاده کنیم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار