اداره کل هواشناسی هرمزگان در اخطاریه شماره پنج خود از تداوم فعالیت سامانه تقویت شده ناپایدار فصلی در استان تا اواسط هفته جاری خبر داده است.
کد خبر: ۲۶۹۱۵۱
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۷ 31 July 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، در اخطاریه آماده است: بررسی نقشه های هواشناسی بیانگر تداوم فعالیت سامانه تقویت شده ناپایدار فصلی از نهم تا دوازدهم (شنبه تا سه شنبه هفته جاری ) بر روی هرمزگان به ویژه در مناطق شمال شرقی، شمالی، شمال غربی و مستعد مرکزی استان است.

اداره کل هواشناسی هرمزگان در این اخطاریه اعلام کرده است:این ناپایداری ها در ساعات بعدازظهر و شب بصورت رگبار باران و رعد وبرق ،افزایش لحظه ای سرعت باد ،گرد و غبار ، کاهش میدان دید افقی و متلاطم شدن دریا خواهد بود.

هواشناسی هرمزگان در اخطاریه مذکور توصیه کرده است: در مدت یاد شده با توجه به شرایط جوی و دریایی جهت جلوگیری از خسارتهای احتمالی تمهیدات لازم صورت گیرد.
 
اقصی نقاط هرمزگان از اوایل هفته گذشته شاهد ناپایداری های جوی که وزش لحظه ای باد، رگبار پراکنده باران و مواج بودن دریا از پیامد های آن است، می باشند.

شدت ناپایداری های به حدی بود که تردد در بندر شهید حقانی بندرعباس (بزرگترین بندر مسافری ایران) به مقصد جزایر قشم و هرمز با اختلال بسیار همراه بود.

این بندر به دلیل شرایط نامساعد جوی در بیشتر ساعات شبانه روز تعطیل بود و تنها برای ساعت محدودی برای رفع مشکلات مردم تردد از آن صورت می گرفت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار