کد خبر: ۲۶۹۶۵۰
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۲ 31 July 2016
معاون اقتصادی اداره‌کل امور اقتصادی و داریی مازندران گفت: در حال حاضر به دلیل رکودی که در کشور وجود دارد قدرت خرید مردم افزایش پیدا نکرده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، پرویز خالقی ظهر امروز در نشست فرعی شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی مازندران در ساری، اظهار کرد: در ارائه تسهیلات بانکی، ستاد تسهیل باید کارشناسی‎تر عمل شود.

وی بیان کرد: میزان تسهیلات بانکی به واحدهای تولیدی دارای مشکل باید متناسب با نیاز آنها باشد، اگر تسهیلات بر اساس نیاز واحد تولیدی نباشد و کمتر از رقم مورد نیاز تولیدکننده تعیین شود گامی برای حمایت از تولید برداشته نمی‌شود.

معاون اقتصادی اداره‌کل امور اقتصادی و دارایی مازندران خاطرنشان کرد: در حال حاضر به دلیل رکودی که در کشور وجود دارد قدرت خرید مردم افزایش پیدا نکرده است.

این مسؤول اضافه کرد: برخی از واحدهای تولیدی فعال در استان برای فروش تولیدات خود دچار مشکل هستند لذا در ستاد تسهیل با بحث کارشناسی اعتبار به واحدهای تولیدی‌ای اختصاص پیدا می‌کند که به لحاظ فروش کالا مشکلی ندارند.

خالقی ادامه داد: تسهیلات در اختیار واحدهایی قرار می‌گیرد تا نقش اثرگذار در تولید داشته باشند و انتخاب واحد اقتصادی برای پرداخت تسهیلات بسیار مهم است.

وی با اعلام اینکه اقدامات کارشناسی در پرداخت تسهیلات بسیار مهم است، گفت: از طرفی زمان بازپرداخت تسهیلات هم باید کارشناسی باشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار