تابناک: معاون فرهنگی و پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: 7 هزار و 800 دانش آموز اصفهانی در این اردوی یک روزه شرکت کردند که از این تعداد 4 هزار و 800 نفر از دانش آموزان، دختر و 3 هزار نفر پسر بودند.
کد خبر: ۲۶۹۷۳
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۸ 24 April 2015
به گزارش تابناک به نقل از ایمنا، احمدی بیان کرد: این اردوی یک روزه با هدف آشنا شدن دانش آموزان با وظایف خود در مورد مباحث مهدویت برگزار شده است.

وی افزود: 7 هزار و 800 دانش آموز اصفهانی در این اردو شرکت کردند که از این تعداد 4 هزار و 800 نفر از دانش آموزان را دختر و 3 هزار نفر را دانش آموزان پسر تشکیل دادند.

معاون فرهنگی و پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان با اشاره اینکه این دانش آموزان نماینده 21 هزار دانش آموز متقاضی اصفهانی برای حضور در مسجد مقدس جمکران بودند، افزود: بازدید دسته جمعی از مسجد جمکران، به جا آوردن اعمال این مسجد، ترویج مباحث فرهنگی در زمینه حفظ و حجاب و عفاف و دریافت هدایای معنوی و بسته های فرهنگی مرتبط با فرهنگ مهدویت را از برنامه های این اعزام است.

قابل ذکر است که این برنامه ویژه دانش‌آموزان دختر و پسر دوره متوسطه اول و دوم برگزار شده است و دانش‌آموزان با حضور در این برنامه فرهنگی با فرهنگ مهدویت آشنا می‌شوند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار