رييس پليس فتا استان اصفهان خبر داد:
تابناک: رييس پليس فضاي توليد و تبادل اطلاعات فرماندهي انتظامي استان اصفهان اعلام كرد: كارمندي كه اقدام به سرقت ۳۵ ميليون ريالي از حساب رييس خود كرده بود، توسط پليس فتا استان اصفهان شناسايي و دستگير شد.
کد خبر: ۲۶۹۷۵
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۰ 24 April 2015
به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومی پلیس فتای اصفهان، سرهنگ مرتضوي اظهار كرد: در پي شكايت يكي از شهروندان مبني بر اينكه از حساب وي مبلغ ۳۵ ميليون ريال به صورت اينترنتي سرقت شده، بررسي موضوع در دستور كار اين پليس قرار گرفت.

وي افزود: با انجام اقدامات فني و تخصصي در فضاي مجازي، متهم كه از كارمندان شاكي است، شناسايي و پس از هماهنگي با مقام قضايي دستگير شد.

رييس پليس فضاي توليد و تبادل اطلاعات فرماندهي انتظامي استان اصفهان تصريح كرد:‌ متهم در مواجهه با مدارك و اسناد پليس فتا به بزه انتسابي اقرار كرد و عنوان داشت پس از به‌دست آوردن اطلاعات بانكي رييس خود، در فرصتي مناسب، اقدام به سرقت از حساب وي نموده و تمام مبالغ سرقتي را صرف خريد كارت شارژ كرده است.

سرهنگ مرتضوي خاطرنشان كرد: يكي از عمده جرائمي كه به پليس فتا رجوع داده مي شود، سرقت از حساب است و در اكثر موارد دليل آن بي احتياطي دارنده حساب و اعتماد بيجا به ديگران مي باشد؛ لذا اگر از اطلاعات بانكي خود به خوبي محافظت كنيد، احتمال سرقت از حساب شما در فضاي مجازي كاهش خواهد يافت.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار