مدیرکل جدید اوقاف کرمانشاه:
مدیرکل جدید اوقاف کرمانشاه گفت: باید از فرهنگ وقف برای رفع معضل بیکاری استان استفاده کرد.
کد خبر: ۲۷۰۴۱۸
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۷ 02 August 2016
به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه،
 حجت الاسلام آیت الله عباسیان مدیرکل جدید اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه در  مراسم تودیع و معارفه مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه که با حضور رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور و جمعی از مسئولین استان برگزار شدگفت: تلاش خواهم کرد تا در دوران مسئولیتم در اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه با قدرت و قوت تمام از موقوفات استان کرمانشاه در راستای خدمت‌رسانی به مردم محروم و رنج دیده این استان استفاده کنم.
حجت الاسلام عباسیان وقف را از پایه‌های اقتصاد مقاومتی مد نظر مقام معظم رهبری برشمرد و افزود: اقتصاد مقاومتی در سایه وقف راحت‌تر و سریع‌تر خواهد توانست به اهداف خود دست یابد.

عباسیان سپس با اشاره به جایگاه نامناسب استان کرمانشاه از حیث بیکاری و قرار گرفتن در رتبه‌های نخست بیکاری کشور گفت: می‌توان از فرهنگ وقف در راستای ایجاد اشتغال و حل معضل بیکاری استفاده کرد.
وی با اشاره به در اولویت بودن اجرای امینانه نیات واقفین گفت: موقوفات با حدود شرعی می‌توانند در راستای رفع معضل بیکاری بکار گرفته شوند.مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه افزود: با فرهنگ وقف و نه با تکیه بر سرمایه‌های آن می‌توان گام‌های موثری را در راستای رفع معضل بیکاری در این استان برداشت.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار