کد خبر: ۲۷۰۴۴۳
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۶ 02 August 2016
به گزارش تابناک سیستان و بلوچستان به نقل از مرکز اطلاع رسانی پلیس سردار رهام بخش حبیبی اظهار داشت: مرزداران هنگ مرزی سراوان در یک عملیات موفقیت آمیز و درگیری با قاچاقچیان مسلح موفق شدند 2 تن مواد مخدر را از چنگال سوداگران مرگ خارج کنند.
وی ادامه داد: مرزداران هنگ مرزی سراوان با اشراف اطلاعاتی از قصد یک باند قاچاق مواد مخدر برای انتقال محموله خود به داخل کشور آگاه و بلافاصله با آمادگی و تجهیزات کامل منطقه را تحت پوشش کامل اطلاعاتی و عملیاتی خود قرار دادند.
فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: ماموران پس از پوشش کامل منطقه و مشاهده قاچاقچیان با رعایت قانون بکارگیری سلاح ضمن اخطار ایست به خودرو حامل مواد مخدر که قصد انتقال مواد به عمق کشور را داشت اقدام به تیراندازی به سمت قاچاقچیان مسلح کردند.
سردار حبیبی اظهار داشت: سوداگران مرگ که پس از دقایقی توان مقابله با نیرو های مرزبانی را نداشتند با توجه به حریق خودرو و تاریکی شب و کوهستانی بودن منطقه ضمن برجای گذاشتن خودروی تویوتا و محموله مواد مخدر از محل متواری شدند.
وی ادامه داد: 2 تن مواد مخدر از نوع تریاک از بازرسی از خودرو کشف و یک دستگاه تویوتا نیز ضبط که شناسایی و دستگیری متهمان این پرونده در دستور کار مرزداران قرار دارد.
وی با تشکر از رشادت مرزداران بیان کرد: مرزهای جنوب شرق کشور همچون گذشته با حضور مقتدرانه مرزبانی برای فعالیت سوداگران مرگ نا امن است و متجاوزان و قاچاقچیان باید بدانند که مرزداران با هرگونه تجاوز به مرزهای ایران اسلامی به طور قاطع برخورد خواهند کرد.
سراوان در 347 کیلومتری جنوب شرق زاهدان مرکز استان سیستان وبلوچستان و در همسایگی کشور پاکستان قرار دارد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار