مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی نقده گفت: 2 هزار و 637 واحد مسکن روستایی مقاوم‌سازی شده در این شهرستان در قالب اجرای طرح ویژه بهسازی مسکن روستایی به بهره‌برداری رسیده است.
کد خبر: ۲۷۰۵۴
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۶ 24 April 2015

علی عزیزی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در نقده اظهار کرد: طرح ویژه بهسازی مساکن روستایی در راستای ارتقای کمی و کیفی روستایی و سطح ایمنی، رفاه و آسایش روستاییان از سال 84 آغاز شده است.

وی تعداد مسکن روستایی در نقده را براساس سرشماری سال 90 حدود 8 هزار و 236 واحد عنوان کرد و ادامه داد: درصد روستاهای مقاوم‌سازی شده تا سال 84 قبل از اجرای طرح ویژه بهسازی 9 درصد بوده است.

عزیزی سهم شهرستان نقده در واحدهای طرح ویژه بهسازی را حدود سه هزار واحد عنوان کرد و یادآور شد: در این راستا 2 هزار و 896 مورد عقد قرارداد شده و درصد مسکن روستایی مقاوم با جذب اعتبارات تاکنون حدود 35 درصد بوده است.

مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی نقده جمع کل مسکن روستایی مقاوم در شهرستان نقده را 3 هزار و 730 واحد عنوان کرد و گفت: در این راستا 3 هزار و 619 مورد عقد قرارداد شده و 3 هزار و 360 واحد به بهره‌برداری رسیده است.

عزیزی به عمده فعالیت‌های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی نقده اشاره کرد و افزود: اجرای طرح بهسازی مسکن روستایی با هدف افزایش کمیت و بهبود کیفیت و مقاوم‌سازی اماکن روستایی، سنددار کردن املاک روستایی، تملک، تفکیک و واگذاری زمین در روستاها و ... از جمله اهم فعالیت‌های بنیاد مسکن محسوب می‌شود.

مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی نقده خاطرنشان کرد: تهیه و اجرای طرح هادی، ایمن‌سازی روستاها با عملیات احداث دیوار ساحلی، اجرای کانال برای هدایت آب‌های سطحی یا جابه‌جایی روستاها و اجرای طرح مسکن مهر در شهرهای زیر 25 هزار نفر جمعیت از دیگر فعالیت‌های این نهاد به شمار می‌رود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار