مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری قزوین گفت: با تجهیز روستاهای بخش مرکزی قزوین به ماشین ها و مخازن مکانیزه پسماند، به زودی پسماند روستاهای این بخش به سایت محمد آباد منتقل خواهد شد.
کد خبر: ۲۷۰۵۹۰
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۵ 02 August 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری، کریم حبیبی انبوهی با اعلام این خبر افزود: در حال حاضر دو دستگاه ماشین حمل مکانیزه پسماند و چندین دستگاه نیسان و نیز 900 عدد مخازن مکانیزه پسماند در اختیار دهیاری های این بخش قرار گرفته است و به زودی دو دستگاه ماشین مکانیزه دیگر نیز به دهیاریهای این بخش واگذار می شود تا شرایط برای مدیریت مکانیزه پسماند و انتقال آن به سایت محمد آباد فراهم شود.
حبیبی با اشاره به محل تامین اعتبار ماشین های جدید، اظهارکرد: اعتبار ماشین های مورد نیاز مدیریت پسماند از محل فروش خودروهای مستهلک و بدون استفاده تامین خواهد شد و با توجه به اینکه ماشین های توزیع شده بین دهیاریها متعلق به همه روستاهای بخش است، همه شوراهای اسلامی و دهیاران روستاها موظفند این ماشین ها را برای خدمات رسانی به تمامی روستاهای بخش در اختیار بخشداری قرار دهند.
وی ضمن قدردانی از تلاش های بخشدار مرکزی قزوین در ساماندهی پسماند این بخش افزود: چنانچه امکان انتقال پسماند تعداد معدودی از روستاهای دور دست این بخش به سایت محمد آباد مقدور نباشد با هماهنگی دستگاههای مربوطه محل دفن واحد و مشترکی برای آنها پیش بینی خواهد شد.
قزوین تنها استان کشور است که کارگروه پسماند روستایی در آن تشکیل شده و به ساماندهی پسماند مناطق روستایی به تفکیک بخش می پردازد و تاکنون پسماند روستایی شهرستانهای آبیک، البرز و بخش های الموت شرقی، الموت غربی، مرکزی قزوین و ارداق را تعیین تکلیف و یا سیاست گذاری کرده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار