معاون توسعه و پشتیبانی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان رودان از اسکان روزانه 60 نفر از خانواده فرهنگیان رودانی در دو آموزشگاه شهر مشهد مقدس تا اواسط تعطیلات تابستانه خبر داد.
کد خبر: ۲۷۱۱۳۰
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۱ 03 August 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، عباس عباس زاده افزود: اسکان فرهنگیان رودانی که قصد تشرف به مشهد مقدس را دارند از دوم مردادماه در دو آموزشگاه شهید سید سطوتی و شهید هاشمی واقع در شهر مشهد مقدس آغاز شده است.  
 
وی با حضور در اماکن اسکان ویژه فرهنگیان رودانی در مشهد مقدس و بازدید از مراکز اسکان بر ضرورت خدمات رسانی و تکریم فرهنگیان در اماکن اسکان تأکید کرد.    
 
معاون توسعه و پشتیبانی مدیریت آموزش و پرورش رودان از اسکان 600 نفر از فرهنگیان و خانواده های آنان طی 10 روز گذشته در دو آموزشگاه طرح اسکان خبر داد و خاطرنشان کرد: دو آموزشگاه شهید سید سطوتی و شهید هاشمی از دوم مردادماه با 22 اتاق درجه یک کار پذیرش و اسکان فرهنگیان را در مشهد مقدس آغاز کرده اند و پیشبینی می شود قریب به 2 هزار و 500 نفر از فرهنگیان و خانواده های آنان از مراکز اسکان استفاده کنند.
 
عباس زاده خاطرنشان کرد: هر اتاق اسکان درجه یک شامل امکانات رفاهی؛ یخچال، تلویزیون و فرش است و سرویس بهداشتی، حمام و آشپزخانه بصورت مشترک مورد استفاده قرار می گیرد.
 
وی تصریح کرد: اسکان فرهنگیان رودانی که از دوم مردادماه آغاز شده است به مدت 45 روز ادامه خواهد داشت و  در تاریخ 16 شهریورماه پایان می‌یابد.
 
معاون توسعه و پشتیبانی مدیریت آموزش و پرورش رودان با اشاره به نحوه پذیرش و اسکان فرهنگیان رودانی در مشهد مقدس گفت: هر خانواده فرهنگی به مدت سه شبانه روز و هر زوج فرهنگی بمدت 5 شبانه روز با اجاره بهاء روزانه 12 هزار تومان برای هر اتاق تا سقف 8 نفر پذیرش می‌شوند و به ازای هر نفر اضافه نیز مبلغ 4 هزار تومان دریافت می‌شود.  
 
عباس زاده افزود: اجاره بهای هر اتاق درجه یک 25 هزار تومان است که مبلغ 13 هزار تومان از طرف مدیریت آموزش و پرورش رودان و 12 هزار تومان نیز از طرف شخص فرهنگی پرداخت می‌شود.  
 
وی خاطر نشان کرد: فرهنگیان رودانی که قصد تشرف به مشهد مقدس و استفاده از اماکن اسکان ویژه فرهنگیان این شهرستان را دارند باید با مراجعه به واحد تعاون و رفاه کارکنان و پرداخت فیش اجاره بها، برگ پذیرش و اسکان را دریافت کنند.  

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار