کد خبر: ۲۷۱۲۱
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۰ 25 April 2015
مدیرکل ‌ارشاد ‌‌البرز با بیان اینکه عقب‌ماندگی در بحث زیرساخت فرهنگی در استان البرز جدی است، گفت: باید زمینه ساز فعالیت هنرمندان باشیم.
به گزارش تسنیم از کرج، سیدموسی حسینی‌کاشانی شامگاه چهارشنبه در نشست هم‌اندیشی هنرمندان با استاندار البرز، با اشاره به اینکه در عرصه فرهنگ نیازمند مساعدت هنرمندان هستیم، اظهار داشت: هنرمندان باید مطالبات خود را بیان کنند.
وی با بیان اینکه پلاتوی مناسبی در البرز وجود ندارد، افزود: هنرمندان سرمایه‌های عظیم استان هستند به همین سبب باید در راستای تامین نیاز و رفع مشکلات آن‌ها قدم برداشت.
مدیرکل ارشاد البرز با تاکید بر اینکه عقب‌ماندگی در بحث زیرساخت فرهنگی در البرز جدی است، خاطرنشان کرد: باید زمینه ساز فعالیت هنرمندان باشیم.
حسینی‌کاشانی با اشاره به نشست صمیمانه هنرمندان البرز با وزیر ارشاد تصریح کرد: وظیفه اصلی ارشاد حمایت و نظارت بر برنامه‌های فرهنگی است.
وی با تاکید بر اینکه باید توسط مردم فرهنگ را ارتقاء داد، بیان کرد: در مجموع 96 موسسه فرهنگی و هنری و 140 آموزشگاه هنری در سطح استان البرز فعالیت دارند.
وی با بیان اینکه سعی شده روند دریافت مجوز تسهیل شود، اظهار داشت: در راستای حمایت و کمک از بخش فرهنگ و هنر اقدامات لازم را انجام می‌دهیم که تحقق این امر تامین نیازهای زیرساختی استان است.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز با اشاره به اینکه امسال توسط وزیر ارشاد سال تئاتر نامیده شده است، اظهار داشت: در عرصه تئاتر از عقب ماندگی‌های فراوانی برخوردار هستیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار