رئیس آموزش‌وپرورش ناحیه یک شیراز از برگزاری دومین جشن سپاس از 600 دبیر این ناحیه آموزش‌وپرورش خبر داد.
کد خبر: ۲۷۲۹
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۱:۰۳ 04 February 2015

به گزارش روابط عمومی ناحیه 1 شیراز، نصرالله کیانی در این زمینه اظهار داشت: جشن سپاس ابتکاری از سوی ناحیه یک آموزش‌وپرورش شیراز به‌عنوان بزرگ‌ترین ناحیه در سطح استان فارس بود که از سال گذشته اجرایی شد.

وی افزود: سال گذشته این تقدیر تنها شامل دبیران متوسطه دوم شده بود اما امسال دبیران در دو دوره متوسطه اول و دوم را شامل می‌شود و امیدواریم حداکثر سال آینده تحصیلی آموزگاران مقطع ابتدایی این ناحیه را نیز مشمول این جشن کنیم.

کیانی ادامه داد: با تعریف 20 شاخص و دادن اختیار به مدیران مدارس در سطح این ناحیه، دبیران دارای بیشترین امتیاز، مورد تجلیل قرار می‌گیرند.

وی با یادآوری اینکه نیروی انسانی محور توسعه، تحول و پیشرفت در تمام جوامع محسوب می‌شود، تجلیل از نیروی انسانی فعال، مبتکر، کارآمد و خلاق را یک ضرورت برای هموار کردن مسیر توسعه دانست.

کیانی بیان کرد: جشن سپاس دبیران متوسطه اول در تاریخ 16 بهمن و جشن سپاس دبیران متوسطه دوم 16 اسفندماه در تالار سعدی مجموعه فرهنگیان شیراز برگزار می‌شود.

وی با اشاره به این‌که 50 درصد از دانش‌آموزان حاضر ناحیه یک در مقطع پیش‌دبستانی، دبستان و مابقی در مقطع متوسطه اول و دوم هستند، تصریح کرد: 20 هزار نفر از دانش‌آموزان ناحیه یک در مدارس غیردولتی حضور دارند که این مدارس نقطه قوتی برای ناحیه یک است.

کیانی ابراز داشت: در این ناحیه 11 هزار کارکنان شاغل داریم که 50 درصد آن رسمی دولتی و مابقی در مدارس غیرانتفاعی هستند و در بحث حضور در دانشگاه نیز ناحیه یک شیراز رشد 300 درصدی را نسبت به سال گذشته شاهد بوده است.

رئیس ناحیه یک آموزش‌وپرورش شیراز عنوان کرد: 20 شاخص برای مشخص کردن برترین‌ها تدوین‌شده تا تمام ابعاد نمونه بودن یک مدرس لحاظ شود.

کیانی در پایان متذکر شد: امروز بزرگ‌ترین مشکل ما در سرویس مدارس کمبود وسایل نقلیه مناسب برای انجام سرویس مدارس است که در این زمینه از کمک‌های خیران نیک‌اندیش استقبال می‌کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار