بسته حوادث و اتفاقات ناگوار تابناک؛
تابناک: عدم رعایت موارد ایمنی باعث شده است تا جوان ۳۲ ساله‌ای که زیر آوار مانده بود جان خود را از دست بدهد.
کد خبر: ۲۷۲۹۹۰
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۹ 06 August 2016

تابناک اصفهان: صفحه حوادث و اتفاقات ناگوار روزنامه ها همیشه از روزنامه جدا می کنم چرا که هیچگاه دوست ندارم از کشته شدن یا مرگ و ناخوشی های مردم بدانم اما به هر حال عده ای به این موضوعات علاقه دارند و از همین رو تابناک در نظر دارد به بررسی مهم ترین اخبار حوادث و اتفاقات در هفته ای که گذشت بپردازد.

سارقان مسلح دستشان به طلا نرسید!

چهار سارق حرفه ای مسلح که با شلیک به شیشه ضد گلوله طلافروشی در اصفهان قصد ربودن طلا داشتند دستگیر شدند البته این ماجرا مربوط به ماه رمضان است که با ناکام ماندن این سرقت بعد از تحقیقات پلیس، متهماناکنون دستگیر شدند.

پسرکشی در نایین!

مشاجره خانوادگی بین پدروپسرنایینی سرانجام به شلیک گلوله از سوی پدر و مرگ فرزندش منجر شد.

این حادثه جمعه شب در یکی از محله های مسکونی نایین روی داد که مقتول به سبب اصابت گلوله تفنگ شکاری جان خود را از دست داد.

رئیس اورژانس نایین روز شنبه به ایرنا گفت: در پی وقوع این حادثه و اطلاع ماموران پلیس ازوقوع تیراندازی ، ماموران انتظامی به همراه اورژانس در محل حاضر که با صحنه تیراندازی پدری به سوی پسر32 ساله اش با اسلحه شکاری مواجه شدند.

رضاعباسی افزود: عوامل اورژانس فرد مجروح را که از ناحیه شکم مورد اصابت گلوله قرار گرفته بود به بیمارستان حشمتیه نایین اعزام کردند ولی به دلیل شدت جراحت و خونریزی زیاد فرد مصدوم جان خود را از دست داد.

این حادثه در دست بررسی است.

تخریب غیراصولی جان کارگر جوان را گرفت!

مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی اصفهان با اشاره به حادثه تخریب آوار در خیابان عسگریه دوم گفت: جوان ۳۲ ساله‌ای که نسبت به تخریب اقدام کرده بود زیر آوار جان باخت.

محمد شریعتی با اشاره به حادثه ریزش آوار صبح امروز در خیابان عسگریه دوم اظهار داشت: این حادثه بر اثر تخریب غیر اصولی خانه قدیمی اتفاق افتاده است.

وی با بیان اینکه تخریب غیر اصولی دیوار باربر در خانه قدیمی زمینه ساز این حادثه بوده است، ابراز داشت: عدم رعایت موارد ایمنی نیز باعث شده است تا جوان ۳۲ ساله‌ای که زیر آوار مانده بود جان خود را از دست بدهد.

مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه نیروهای امدادی آتش نشانی از ایستگاه‌های چهار، پنج و هفت آتش نشانی اصفهان در این حادثه حضور یافتند، اضافه کرد: پس از برداشت آوار تنها یک نفر زیر آوار مانده بود که متاسفانه فوت شده بود.

وی در خصوص اقدامات ایمنی مورد نیاز در هنگام تخریب ساختمان نیز ابراز داشت: در این راستا باید توجه داشته باشیم که در هنگام تخریب و گودبرداری در ساختمان‌ها قبل از شروع به عملیات تخریب ساختمان بایستی همه تاسیسات ساختمان از قبیل برق، آب، گاز و غیره قطع  شود و شیشه های ساختمان جدا شوند.


شریعتی تصریح کرد: همچنین کارگران نیز باید در زمان تخریب ساختمان از وسایل حفاظت فردی استفاده کنند.

گفتنی است؛ بر اساس اظهارات همسایه‌ها، این منزل مسکونی مجوز ساخت و بیمه کارگران ساختمانی نیز نداشته است.  


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار