تابناک: صبح کاری شهردار اصفهان نیز در روز خبرنگار رنگ و بوی رسانه ای به خود گرفت و و وی با نشست با فعالان خبری، مجموعه رسانه‌های شهرداری اصفهان از تلاش عرصه قلم تشکر کرد.
کد خبر: ۲۷۳۶۳۳
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۴ 07 August 2016

تابناک اصفهان: همزمان با روز خبرنگار مجموعه مدیریت شهری اصفهان در راستای تشکر از زحمات اصحاب رسانه در عرصه خبر با حضور در برخی دفاتر خبری، این روز را گرامی داشتند.

همچنین در این روز به پاسداشت زحمات خبرنگاران نصف جهان، مدیریت شهری اصفهان گل‌هایی را به دفاتر خبری و رسانه ها ارسال کرد.

صبح کاری شهردار اصفهان نیز در روز خبرنگار رنگ و بوی رسانه ای به خود گرفت و و وی با نشست با فعالان خبری، مجموعه رسانه‌های شهرداری اصفهان از تلاش عرصه قلم تشکر کرد.

این حرکت مجموعه شهرداری اصفهان در روز خبرنگار در حالی است که برخلاف انتظار اصحاب رسانه، مدیریت ارشد استان اصفهان تنها به حضور چندساعته خود در جشن نه چندان درخور روز چهارشنبه، اکتفا کرد و در روزی که به مناسبت روز خبرنگار نامگذاری شده است، تقدیر شایسته ای از خبرنگاران صورت نگرفت.

بی‌تفاوتی مدیریت ارشد استان برای خبرنگارانی که یک سال با مجموعه مدیران استان همگام بوده اند و در گرما و سرما به پوشش خبری اخبار این حوزه پرداخته اند در چنین روزی جال تامل و گلایه دارد.

اصحاب رسانه استان اصفهان برخلاف این مهری‌ها، رسالت خود در نقد و پوشش خبری را نه مانند سابق که با توان‌تر از گذشته قطعا ادامه خواهد ماند، اما به یقین "زمان" بهترین داور در خصوص عملکرد ماست.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار