فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد از قتل جوانی ۲۸ساله در یکی از روستاهای این شهرستان بر اثر عقده گشایی اختلافات قدیمی خبر داد.
کد خبر: ۲۷۴۱۶۲
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۱ 08 August 2016
فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد از قتل جوانی ۲۸ساله در یکی از روستاهای این شهرستان بر اثر عقده گشایی اختلافات قدیمی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی فرماندهی انتظامی استان همدان، سرهنگ اسماعیل جمشیدی از قتل جوانی ۲۸ساله در یکی از روستاهای این شهرستان بر اثر عقده گشایی اختلافات قدیمی خبر داد و اظهار داشت: حوالی ظهر روز گذشته انتظامی شهرستان، از طریق فوریت های پلیسی۱۱۰ از وقوع یک فقره تیراندازی منجر به جرح در یکی از روستاهای تابعه و انتقال مصدوم به مراکز درمانی مطلع شد که بلافاصله رسیدگی به این موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا فرمانده پاسگاه انتظامی «جنت آباد» به اتفاق عوامل جمعی برای بررسی وصحت یا سقم موضوع به بیمارستان حضرت قائم(عج) شهرستان اسدآباد اعزام شدند.

سرهنگ جمشیدی ادامه داد: به محض حضور عوامل انتظامی در بیمارسان، مشخص شد شخصی ۲۸ساله از نواحی مختلف بدن مورد اصابت گلوله سلاح شکاری قرار گرفته و پس از انتقال به مرکز درمانی،   به دلیل خونریزی شدید و شدت جراحات وارده به اتاق عمل منتقل شده است.

وی گفت: تحقیقات اجمالی پلیس پیرامون نحوه درگیری و شناسایی ضارب آغاز و پس از شناسایی نامبرده، با اقدامات اطلاعلاتی و رایزنی ریش سفیدان محلی متهم دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به یگان انتظامی روانه شد.

سرهنگ جمشیدی با اشاره به اینکه مصدوم به دلیل شدت جراحات وارده در بیمارستان فوت کرد، اظهار داشت: با تحقیقات و بررسی های به عمل آمده مشخص شد علت و انگیزه قتل، وجود اختلافات خانوادگی و عقده های قدیمی بوده که ضارب پس از درگیری با مقتول اقدام به شلیک گلوله سلاح شکاری کرده است.

فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد به کشف سلاح شکاری به همراه ۵ تیر درجریان درگیری اشاره کرد و یاد آور شد: متهم به همراه پرونده برای سیرمراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

برچسب ها: قتل
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار