مدیرکل ارشاد استان البرز:
مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان البرز یکی از مهم‌ترین نیازهای استان البرز را توسعه امور فرهنگی و اجرای برنامه‌ها در این زمینه دانست.
کد خبر: ۲۷۴۲۷۸
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۳ 08 August 2016

سیدموسی حسینی‌کاشانی امشب در مراسم تقدیر از خبرنگاران البرز با بیان اینکه توسعه امور فرهنگی از مهم‌ترین نیازهای این استان است، اظهار داشت: تلاش مسئولان فرهنگی در این زمینه یکی از مهم‌ترین اولویت‌ها است.

وی افزود: با توجه به تهاجمات و هجمه‌های فرهنگی دشمنان ما نیز باید در عرصه فرهنگ سرمایه‌گذاری‌های زیادی را داشته باشیم و در این عرصه تلاش خود را دو چندان کنیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان البرز گفت:‌ استان البرز ظرفیت‌های فرهنگی بسیاری را دارد لذا با توجه به این مهم و فراهم کردن بسترهای لازم می‌توانیم در اجرای طرح‌های فرهنگی موفق عمل کرده و در این زمینه به رشد و توسعه بیشتر دست پیدا کنیم.

حسینی کاشانی گفت: ادارات و نهادهای فرهنگی در استان البرز در این زمینه می‌توانند به ما کمک کنند تا در مقابله با تهاجمات فرهنگی دشمنان تلاش خود را دو چندان کنیم و با توسعه امور فرهنگی در جذب جوانان اقدام نماییم.

وی تأکید کرد: یکی از مهم‌ترین راهکارها برای تحقق اهداف مورد نظر استفاده از نخبگان و استعدادهای فرهنگی است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان البرز در ادامه سخنان خود با اشاره به روز خبرنگار بیان داشت:‌ خبرنگاران چشم بینا و گوش شنوای جامعه هستند لذا باید با هوشیاری و بصیرت در مسیر اعتلای کشور گام بردارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار