معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام گفت:: دولت تدبیر و امید با اقدام ها، برنامه ریزی و انجام سیاست های اقتصادی توانست دیوار تحریم ها را بشکند و تورم 40 درصدی را به زیر 10 درصد رسانده و نرخ منفی شاخص رشد اقتصادی را به نقطه مثبت برساند.
کد خبر: ۲۷۵۱۰۴
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۴ 09 August 2016
معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام گفت:: دولت تدبیر و امید با اقدام ها، برنامه ریزی و انجام سیاست های اقتصادی توانست دیوار تحریم ها را بشکند و تورم 40 درصدی را به زیر 10 درصد رسانده و نرخ منفی شاخص رشد اقتصادی را به نقطه مثبت برساند.

به گزارش تابناک ایلام؛حسین کلانتری با ذکر اینکه اقدام ها و کارهای بسیار بزرگی از زمان روی کار آمدن دولت تدبیر و امید انجام شده افزود: دولت توانسته گره های باز نشدنی چندین ساله راحل کند و با توجه به شرایط موجود حرکتی مثبت را به سمت جلو آغاز و به پیش ببرد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام یادآوری کرد: با توجه به شرایط موجود منطقه و دنیای آشوب زده کنونی، برای همگان آشکار شده است که چگونه دشمنان بشریت باعث ایجاد و شکل گیری گروه های تکفیری شده و به حوادث سوریه، عراق، افغانستان، پاکستان، یمن و بحرین دامن می زنند.

کلانتری تاکید کرد: دولت تدبیر و امید توانسته است در این برهه و با استفاده از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب و بهره مندی از حمایت های مردمی و استفاده از بیان دیدگاه ها و نظریه های صاحبنظران با وجود همه دشواری های موجود گام های مثبت رو به جلو بردارد و هرکس منصفانه قضاوت کند تایید می کند که دولت تدبیر و امید تاکنون موفق عمل کرده است.

معاون استاندار ایلام اضافه کرد: دولت تدبیر و امید با اقدام ها، برنامه ریزی و انجام سیاست های اقتصادی توانست دیوار تحریم ها را بشکند و تورم 40 درصدی را به زیر 10 درصد رسانده و نرخ منفی شاخص رشد اقتصادی را به نقطه مثبت برساند.

کلانتری در خصوص تلاش های دیپلماتیک دولت در مواجهه با نظام سلطه افزود: دولت در تلاش است تا در راستای فرمایش های رهبر معظم انقلاب در خصوص مساله هسته ای طرفین خود را به همه تعهدات خود پایبند نموده و با تدبیر خاص خود تلاش می کند این اتفاق بیفتد.

وی همچنین گفت: هر حادثه ای که تاکنون پیش آمده دولت صادقانه، شفاف و مسئولانه با آن برخورد می کند، بسیاری از مسائل در دولت های گذشته وجود داشته که خیلی حادتر از مساله فیش های حقوقی بوده است، در خصوص مساله بانک زنجانی که این همه سرمایه مردم را در اختیار قرار داشت چرا تاکنون هیچ گونه پاسخی مشخصی در این موضوع به مردم داده نشده است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام تاکید کرد: اما دولت در خصوص مساله فیش های نجومی و در راستای عملی کردن دستورات رهبر معظم انقلاب و عمل به خواسته های مردم علی رغم اینکه بخشی از عمده ای از این موضوع به قوانین و دستورالعمل های گذشته بر می گردد بسیار شفاف عمل کرد و متخلفان را از کار برکنار کرد و پول ها به بیت المال باز گشت داده شد.

وی افزود: این گونه رفتار و تصمیم گیری های شفاف دولت باعث می شود مردم بیشتر به دولت اعتماد کرده و دولت هم در مسیر عدالت حرکت کند.

کلانتری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برنامه ریزی های دولت برای رفع مشکل بیکاری در جامعه، گفت: اشتغال و رفع بیکاری جوانان تحصیل کرده جویای کار مهمترین دغدغه دولت تدبیر و امید است.

معاون استاندار ایلام افزود: ظرفیت ها و پتانسیل های خاصی هم در سطح ملی و هم استان وجود دارد که اگر بتوانیم از آنها به درستی استفاده کنیم، به طور قطع شرایط بهتری را پیش رو خواهیم داشت.

وی گفت: دولت برنامه های خوبی دراستان ایلام دست اقدام دارد، طرح هایی همچون آب و خاک، پتروشیمی، نفت - گاز، منطقه ویژه اقتصادی، و بازارچه مرزی مهران در حال انجام است که قطعا در بهبود وضعیت اقتصادی مردم تاثیرات خاصی را ایجاد خواهد کرد.

معاون استاندار ایلام یادآور شد: افق های روشنی پیش رو قرار دارد که با عنایت های رهبر معظم انقلاب و اعتماد و حمایت های مردم به رئیس جمهوری در سطح ملی و تیم مدیریتی در سطح استان بتوان در راستای بهبود کسب و کار و ایجاد اشتغال و آرامش در جامعه توفیقات روز افزونی حاصل شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار