دبیر هشتمین جشنواره پویانمایی رضوی:
وی افزود: این جشنواره دارای دو بخش اصلی و جنبی است که بخش اصلی شامل بخش مسابقه فیلم کوتاه و انیمیشن و فیلم نامه با موضوع سیره ائمه اطهار (ع) و بخش جنبی شامل نشست های تخصصی و نمایشگاه رضوی و نمایش انیمیشن های برگزیده است.
کد خبر: ۲۷۵۷۵۳
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۸ 10 August 2016
دبیر هشتمین جشنواره پویانمایی رضوی گفت: آثار تولیدی جشنواره پویانمایی رضوی در سال جاری ٢٠ درصد رشد داشته است.

حجت الاسلام علی اصغر فضیلت، افزود: ٩٣ اثر به دبیرخانه هشتمین جشنواره پویانمایی رضوی ارسال شد که این آثار شامل ٤٣ فیلم و ٤٩ فیلمنامه می باشد.

وی ادامه داد: بعد از بررسی های اولیه داوران ٣٢ فیلم و ٣٦ فیلمنامه به بخش مسابقه راه یافت که در نهایت ٥ فیلم برگزیده و ٣ فیلمنامه منتخب برگزیده شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان با بیان این نکته که گلستان با میزبانی ٨دوره جشنواره پویانمایی رضوی متولی انیمیشن شده، اظهار کرد: این شرایط ایجاد بسترهای مناسب را در سایر بخش ها ملزم می کند.

وی برگزاری کارگاه های آموزشی و آموزش و آگاه سازی را از راهکارهای توسعه این هنر در استان دانست و تصریح کرد: نیاز است برای گسترش و رونق این رشته در استان سایر دستگاه های اجرایی نیز به کمک اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی بیایند.

دبیر هشتمین جشنواره پویانمایی رضوی اضافه کرد: اگرچه عنوان این جشنواره پویانمایی رضوی است ولی به لحاظ محتوا جشنواره شامل موضوعات نبوی، علوی و رضوی است برای همین دست هنرمندان برای انتخاب موضوعات بازتر بود.

وی افزود: این جشنواره دارای دو بخش اصلی و جنبی است که بخش اصلی شامل بخش مسابقه فیلم کوتاه و انیمیشن و فیلم نامه با موضوع سیره ائمه اطهار (ع)  و بخش جنبی شامل نشست های تخصصی و نمایشگاه رضوی و نمایش انیمیشن های برگزیده است.

گفتنی است آئین اختتامیه هشتمین جشنواره پویانمایی رضوی با حضور مسئولانی کشوری و استانی در تالار فخرالدین اسعد گرگانی شب گذشته به کار خود خاتمه داد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار