مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان:
فضیلت هدف از اجرای طرح اقتصاد مقاومتی را توجه به تولیدات داخلی، تغییر الگوی مصرف و خودکفایی دانست و افزود: این طرح بر استقلال و خود کفایی هر بخشی تاکید دارد.
کد خبر: ۲۷۵۷۵۴
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۹ 10 August 2016
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان به رهنمودهای مقام معظم رهبری درباره اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و گفت: این اداره کل هم به سهم خود برنامه هایی در این راستا به عهده دارد.

حجت الاسلام علی اصغر فضیلت در سومین جلسه شورای اداری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، افزود: گفتمان سازی و فرهنگ سازی اقتصاد مقاومتی و شفاف سازی و سالم سازی اقتصاد مقاومتی برنامه این اداره کل است.

وی با بیان این نکته که گفتمان سازی و فرهنگ سازی به عنوان برنامه هفتم اقتصاد مقاومتی است، اظهار کرد: تلاش شده تا از ظرفیت رویدادهای فرهنگی، هنری و رسانه ای جامعه با مشارکت سایر دستگاه های اجرایی در این برنامه استفاده شود.

حجت الاسلام فضیلت شفاف سازی و سالم سازی اقتصاد مقاومتی را به عنوان برنامه هشتم اقتصاد مقاومتی دانست و تصریح کرد: برگزاری جشنواره تئاتر، شعر، تجسمی و.. با موضوع اقتصاد مقاومتی از دیگر برنامه های این طرح است.

وی در توضیح طرح اقتصاد مقاومتی یادآور شد: این طرح یک برنامه مدون است که در تمام وزارتخانه ها تدوین شده است و هر وزارتخانه این برنامه را به اداره کل می فرستد تا برش استانی هر طرح تعیین شده و در اداره مربوطه اجرا شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان هدف از اجرای طرح اقتصاد مقاومتی را توجه به تولیدات داخلی، تغییر الگوی مصرف و خودکفایی دانست و افزود: این طرح بر استقلال و خود کفایی هر بخشی تاکید دارد.

وی در خاتمه اظهار کرد: هنرمندان می توانند دربرنامه اقتصاد مقاومتی با هنرو استعداد خود و آموزش هایی که از طریق اداره کل به آنها داده می شود به جایی برسند که از تولیدات خود در راستای درآمدزایی حرفه خودشان بهره ببرند.

گفتنی است سومین جلسه شورای اداری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان با حضور مدیرکل دفتر هماهنگی استان های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و روسای ستادی و مدیران شهرستانی این اداره کل تشکیل شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار