سرپرست دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان تهران از برپایی نمایشگاه حجاب و عفاف به همت کانون فرهنگی و هنری مسجد پیامبر اعظم (ص) منطقه سعادت آباد خبر داد.
کد خبر: ۲۷۵۸۸۱
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۵ 11 August 2016
حجت الاسلام و المسلمین امیر شمس افزود: این نمایشگاه همزمان با گرامیداشت دهه کرامت در منطقه سعادت آباد برگزار شده است. 
وی اظهار کرد: در این نمایشگاه اجناس مرتبط با حجاب و عفاف از جمله مانتو، چادر و روسری با تخفیف مناسب به علاقمندان عرضه می شود.
شمس با اشاره به انجام مشاوره خانواده و پزشکی در این نمایشگاه گفت: همچنین سیر تاریخی پوشش زنان از زمان یونان باستان تا بعد از انقلاب اسلامی در قالب عکس و پوستر به نمایش گذاشته شده است. 
به گفته وی، این نمایشگاه تا پایان دهه کرامت در مسجد پیامبر اعظم (ع) منطقه سعادت آباد واقع در بالاتر از چهار راه سرو - شهرک مخابرات دایر است.
سرپرست دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان تهران با بیان اینکه برنامه های فرهنگی و هنری مساجد استان تهران در دهه کرامت بااستقبال مناسب شهروندان برگزار می شود تاکید کرد: اجرای جشنواره آواها و نواهای رضوی، جشنواره کتابخوانی رضوی، نمایشگاه عکس و پوستر و سایر برنامه های فرهنگی و هنری در مساجد، امامزاده ها و سایر امکان مذهبی از جمله برنامه های گرامیداشت دهه کرامت در استان تهران است.
وی با اشاره به فعالیت 200 کانون فرهنگی هنری مساجد استان تهران در حوزه برنامه های غنی سازی اوقات فراغت اظهار کرد: برگزاری دوره های آموزش های قرآن، سرود، تئاتر، هنرهای تجسمی و دیگر رشته های هنری از دیگر برنامه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان تهران است.
حجت الاسلام شمس همچنین درباره توسعه و تجهیز کانون های مساجد استان تهران گفت: از مجموع بیش از پنج هزار مسجد استان تهران، یک هزار و 128 مسجد دارای کانون فرهنگی و هنری است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار