تابناک: سفیر ویتنام در ایران گفت: گردشگران ویتنامی به دلیل اطلاعات نادرست و وجود برخی سوء تفاهمات سیاسی کمتر به ایران سفر می‌کنند.
کد خبر: ۲۷۶۶۲
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۶ 26 April 2015
به گزارش تابناک به نقل  از ایسنا، "نِگوین هونگ تک" در حاشیه نمایشگاه "صنعت گردشگری" اصفهان، این نمایشگاه را حرفه‌ای و رضایت بخش توصیف و اظهار کرد: نمایشگاه‌های گردشگری بهترین مکان برای آشنایی مردم با جاذبه‌های گردشگری سایر نقاط جهان است و به همین دلیل نیز برپایی این قبیل نمایشگاه‌ها همواره من را هیجان زده و خوشنود می‌کند.

وی با بیان اینکه پیش از قبول پست سفارت با فرهنگ و آداب ایرانی آشنا بوده‌ام، افزود: علاقه من به فرهنگ و آداب و رسوم ایرانی به زمان کودکی‌ام باز می‌گردد؛ ایران کشوری زیبا با آثار باستانی فراوان و جاذبه‌های دیدنی است.

سفیر ویتنام در ایران با اشاره به تعداد کم توریست‌های ویتنامی در ایران گفت: گردشگران ویتنامی به دلیل اطلاعات نادرست و وجود برخی سوء تفاهمات سیاسی کمتر به ایران سفر می‌کنند و تمام تلاش من به عنوان سفیر نیز تغییر این دیدگاه و جذب گردشگر خارجی از ایران به ویتنام و برعکس است.

وی که پیش از ایران به عنوان سفیر ویتنام در ایالات متحده آمریکا فعالیت می کرده است، تصریح کرد: منصفانه می گویم فرهنگ ایران بسیار غنی‌تر از آمریکا است و زندگی در این کشور احساس بسیار خوب و لذت بخشی به من می‌دهد.

سفیر ویتنام در ایران درباره ویژگی‌های فرهنگی کشور خود خاطر نشان کرد: ویتنام به دلیل گذر از از مرحله سوسیالیسم به کمونیست برخلاف بسیاری کشورهای جهان از فرهنگ بسته تری برخوردار است و در آینده با بهبود شرایط به طور قطع شاهد تغییرات زیادی در روند گردشگری ویتنام خواهیم بود.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار