علی هاشمی وزنه بردار ملی پوش ایلامی تیم ملی کشورمان در دسته 94 کیلوگرم در مسابقات المپیک ریو هفتم شد.
کد خبر: ۲۷۷۵۹۵
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۰ 14 August 2016

علی هاشمی وزنه بردار ملی پوش ایلامی تیم ملی کشورمان در دسته 94 کیلوگرم در مسابقات المپیک ریو هفتم شد.

به گزارش تابناک ایلام؛علی هاشمی وزنه بردار ملی پوش ایلامی در مسابقات دسته 94 کیلوگرم بازی های المپیک ریو که بامداد امروز به وقت تهران برگزار شد، در حرکت یک ضرب با 173 کیلوگرم، دو ضرب 210 کیلوگرم و مجموع 383 کیلوگرم در جایگاه هفتم قرار گرفت.

هاشمی بعد از پایان این رقابت ها المپیک را تجربه بسیار بزرگی برای خود اعلام کرد و گفت: حضور در المپیک تجربه بسیار ارزنده و بزرگی برایم بود که امیدواریم در رقابت های این سطح در سال های آینده بتوانیم نتایج مثبت و قابل قبولی کسب کنم.

سهراب مرادی دیگر وزنه بردار این دسته (94 کیلوگرم) ایران نیز توانست با مجموع 403 کیلوگرم مدال طلای کاروان ایران را در این رقابت ها به گردن آویزد.

سی و یکمین دوره بازی های المپیک 2016 از 15 تا 31 مرداد با حضور 10 هزار و 444 ورزشکار از 206 کشور و برپایی 304 رویداد در 28 رشته ورزشی در شهر ریودوژانیرو برزیل برگزار می شود.

کاروان ورزشی ایران با 64 ورزشکار در 14رشته بوکس،پینگ پنگ، تیراندازی، تیر و کمان، قایقرانی، وزنه برداری، دوومیدانی، تکواندو، جودو، شمشیربازی، والیبال، کشتی آزاد و فرنگی، شنا و دوچرخه سواری در این دوره از بازی ها شرکت کرده است.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار