رییس حفاظت محیط زیست شهرستان ری گفت: پنج کشتارگاه طیور در سطح شهرستان ری بطور سرزده مورد پایش قرار گرفت.
کد خبر: ۲۷۹۴۹
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۱ 26 April 2015
محسن شوکتی در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: کارشناسان این اداره امروز بطور سرزده از پنج کشتارگاه طیور در سطح شهرستان ری بازدید و با نمونه برداری از سیستم تصفیه فاضلاب نسبت به بررسی عملکرد زیست محیطی واحدهای مذکور در خصوص نحوه مدیریت پسماند اقدام کردند.

وی افزود: این اداره بطور مستمر و سرزده به تمام واحدهای صنعتی، کشتارگاهی و خدماتی فعال درسطح شهرستان که فاضلاب تصفیه شده و یا خام خود را به محیط پذیرنده هدایت می کنند سرکشی کرده و از خروجی آن نمونه برداری می کند.

شوکتی بیان داشت: درصورتی که نتایج پایش خروجی تصفیه خانه این کشتارگاهها مطابق با استاندارهای ملاک عمل محیط زیست باشد این واحدها به وظایف زیست محیطی خود عمل کرده اند درغیر اینصورت در مرحله اول اخطار و در مرحله بعد در صورت عدم رعایت ضوابط با آنان برخورد قانونی می شود.

رییس حفاظت محیط زیست شهرستان ری گفت: با تقوت نیروی انسانی و توانمندیهای ساختاری و امکانات این اداره در سالجاری از سوی اداره کل حفاظت محیط زیست استان تهران ، این بازدیدها با جدیت بیشتر ادامه خواهد یافت.

شوکتی افزود: همچنین کارشناسان این اداره با بازدید از سیستم تصفیه فاضلاب بیمارستان هفتم تیر شهرری نسبت به بررسی عملکرد زیست محیطی واحد مذکور در خصوص نحوه مدیریت پسماند اقدام کردند.

وی با بیان اینکه خوشبختانه بیمارستان شهدای هفتم تیر و فیروزآبادی شهرری هر یک به سیستم تصفیه فاضلاب و بی خطر سازی زباله مجهز می باشند، اظهارداشت: هر چند که تمامی واحدهای خدماتی ، کشتارگاهی و صنعتی خود اظهاری پایش را بطور منظم برای اداره محیط زیست ارسال می شود ولی با این وجود کارشناسان این اداره مستمر برمدیریت پسماند این واحدها نظارت می کنند.

وی گفت:هم اکنون تعداد هفت کشتارگاه طیور در سطح شهرستان ری فعال هستند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار