پنجشنبه 28 مرداد ماه صورت می‌گیرد
سه کاندیدا در بیست و هشتمین روز مرداد ماه برای نشست بر کرسی ریاست هیأت تیراندازی استان قم با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.
کد خبر: ۲۷۹۸۶۱
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۱ 17 August 2016
به گزارش تابناک قم، بعد از چند دوره متوالی که حسین مهره‌ساز مسوولیت ریاست هیأت تیراندازی استان قم را بر عهده داشت، اکنون دوره ریاست وی در این هیأت ورزشی به پایان رسیده و مجمع انتخابات این هیأت ورزشی با حضور اعضای مجمع در روز پنجشنبه بیست و هشتم مرداد ماه برگزار خواهد شد.

ثبت نام از کاندیداهای ریاست هیأت تیراندازی استان قم در اوایل تابستان سال جاری انجام شد و امور مجامع هیات‌های ورزشی اداره کل ورزش و جوانان قم با بررسی شرایط کاندیداهای ثبت نام کننده، در نهایت صلاحیت سه نفر آنها را مورد تایید قرار داد و با برگزاری مجمع انتخابات، رئیس جدید هیأت تیراندازی قم مشخص می‌شود.

مجمع انتخابات هیأت تیراندازی استان قم به منظور تعیین رئیس جدید این هیأت ورزشی روز پنجشنبه بیست و هشتم مردادماه برگزار می‌شود و سه تن از با تجربه‌ها و نیروهای با سابقه این رشته برای نشست بر کرسی ریاست این هیات ورزشی با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

مجمع انتخابات ریاست هیأت تیراندازی استان قم با حضور هاشمی رئیس فدراسیون این رشته و حسن عابدی مدیر کل ورزش و جوانان قم روز پنج‌شنبه هفته جاری برگزار می‌شود تا این رشته ورزشی رئیس جدید خود را برای یک دوره چهار ساله جدید بشناسد.

بر اساس هماهنگی‌های صورت گرفته از سوی امور مجامع هیأت‌های ورزشی اداره‌کل ورزش و جوانان استان قم با فدراسیون تیراندازی کشورمان، قرار است مجمع انتخابات هیأت تیراندازی قم به منظور تعیین رئیس جدید این رشته و هیأت ورزشی با رقابت سه کاندیدا یعنی کریم حیدری، حسین مهره‌ساز و رضا ملاصادقی برگزار شود.

میزبان این مجمع انتخاب هیأت تیراندازی قم، سالن کنفرانس اداره‌کل ورزش و جوانان استان قم است و بر همین اساس رئیس فدراسیون تیراندازی کشورمان به عنوان رئیس و حسن عابدی مدیرکل ورزش و جوانان استان قم به عنوان نایب رئیس مجمع در این انتخابات حضور خواهند یافت.

در سال‌های اخیر حسین مهره‌ساز به عنوان رئیس، اداره امور هیأت تیراندازی استان قم را زیر نظر داشت و با توجه به پایان دوره ریاست چهار ساله ریاست وی در این هیأت ورزشی، بعد از ثبت‌نام از کاندیداهای واجد شرایط برای شرکت در انتخابات، مجمع انتخاباتی این هیأت برگزار خواهد شد.

به دست آوردن نخستین مدال از مسابقات تیراندازی قهرمانی آسیا با درخشش سیده‌رویا صبح‌خیز در پیکارهای سال 2015 تیراندازی دختران نوجوان آسیا به میزبانی کشور هند مهمترین دستاورد تیراندازی قم در چهار سال گذشته به شمار می‌رود، ضمن اینکه تیراندازان قم در رقابت‌های لیگ‌های دسته اول تیراندازی مردان و بانوان ایران حضور دارند و در مسابقات قهرمانی کشور نیز با حریفان رقابت می‌کنند.

این در حالی است که بر اساس برنامه‌ریزی فدراسیون تیراندازی، فصل جدید مسابقات لیگ دسته اول تیراندازی مردان و بانوان باشگاه‌های کشور از شهریور ماه آغاز می‌شود و تیراندازان قم در هر دو بخش برای کسب مجوز صعود به رقابت‌های لیگ برتر به میدان می‌روند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار