وزیر کشور گفت: گمرک اصلاندوز با پیگیری‌ها و اهتمام دولت یازدهم دوباره فعال می‌شود.
کد خبر: ۲۸۰۵۶۷
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۵ 19 August 2016

به گزارش تابناک اردبیل به نقل از تسنیم، عبدالرضا رحمانی‌فضلی ظهر امروز در دیدار با امام جمعه اردبیل اظهار داشت: یکی از مطالبه‌های اصلی مسئولان و مردم استان اردبیل فعالسازی مجدد گمرک اصلاندوز است که با پیگیری‌های اساسی و اهتمام ویژه دولت یازدهم گمرک اصلاندوز دوباره فعال می‌شود.

وی با بیان اینکه گمرک اصلاندوز برای مردم استان اردبیل به ویژه شمال استان از اهمیت و جایگاه والایی برخوردار است افزود: با جدیت این امر را در دولت پیگیری می‌کنیم تا بتوانیم هرچه زودتر با فعالسازی گمرک اصلاندوز دغدغه و نگرانی مردم منطقه را در این راستا برطرف سازیم.

وزیر کشور با بیان اینکه در سفر دو روزه به اردبیل از نزدیک در جریان پروژه‌ها و اقدامات انجام شده قرار گرفتم، گفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده دولت به تمام وعده‌های خود که در سفر ریاست جمهوری به مردم استان اردبیل قول داده تا پایان فعالیت دولت یازدهم عمل می‌کند و در این زمینه هیچ مشکلی وجود ندارد.

رحمانی‌فضلی با اشاره به اینکه تحقق اقتصاد مقاومتی و منویات مقام معظم رهبری یکی از اولویت‌های اساسی دولت یازدهم است، تصریح کرد: در این زمینه پروژه‌های اقتصاد مقاومتی در استان اردبیل نیز مبنای کار قرار گرفته است و با جدیت این پروژه‌ها در مدت زمان مشخص به بهره‌برداری می‌رسد.

وی اظهار کرد: استان اردبیل جزو سه استان در زمینه تعیین وزیر معین اقتصاد مقاومتی قرار گرفته است و با توجه به ظرفیت‌های این استان در بخش‌های گردشگری و کشاورزی گام‌های محکمی در تحقق اقتصاد مقاومتی برداشته می‌شود که نیاز است با وحدت و همدلی بتوانیم استان اردبیل را در مسیر پیشرفت و توسعه قرار دهیم که تاکنون اقدامات سازنده و خوبی توسط دولت یازدهم در استان اردبیل انجام شده است.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار