کد خبر: ۲۸۰۸۵۶
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۱ 19 August 2016
امام جمعه زاهدان گفت: حمله ارتش عربستان به یمن و کشتار مردم بی دفاع این کشور با حمایت های رژیم صهیونیستی انجام می شود و این اقدام ظالمانه آن ها، یمن را به باتلاقی برای سرنگونی آل سعود تبدیل می کند.

 آیت الله عباسعلی سلیمانی در خطبه های نماز جمعه زاهدان بیان کرد: هرگز حکومت آل سعود نمی تواند با حملات هوایی و قتل عام مردم مظلوم و به خاک و خون کشیدن آوارگان در اردوگاه و بمباران مدارس و کشتار کودکان ، این ملت به پاخاسته را به زانو درآورد .

خطیب نماز جمعه زاهدان در ادامه به قدرت ایران در منطقه اشاره کرد و گفت: کشور ایران یک کشور باثبات و صلح دوست در دنیا است و همیشه حامی مظلومین بوده است.

آیت الله سلیمانی خاطرنشان کرد: همزمان با افزایش جنایات تروریست های تکفیری و صهیونیستی و توطئه های بین المللی و ذلت و فرومایگی برخی رژِیم های عربی ، جمهوری اسلامی ایران ، اصول و اسلوب جدیدی را در روابط بین الملل با وحدت ملی و تکیه بر خودکفایی و بر مبنای حق، صبر، استقامت و منطق رویارویی با دشمن در بیش از سه دهه، پایه گذاری کرده است.

وی تاکید کرد: پیروی از ولایت فقیه توطئه‌های دشمن را نقش برآب می‌کند و همه وظیفه داریم تا گوش به فرمان ولی امر مسلمین باشیم.

امام جمعه زاهدان با بیان اینکه هرکجا و در هر زمانی که گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب بودیم، موفق شدیم، گفت: راه رستگاری ایران اسلامی توجه به فرامین مقام معظم رهبری است، نباید به لبخند دشمنان دل خوش کنیم، استکبار جهانی در راس آنها آمریکا دشمن اصلی جمهوری اسلامی ایران است.

وی همچنین به فرارسیدن هفته دولت نیز اشاره کرد و گفت: نظام اقدامات و دستاوردهای بسیار خوبی داشته است که مسؤولان باید در این هفته آنها را برای مردم بازگو کنند.

آیت الله سلیمانی اظهار کرد: هفته دولت، فرصت و بهانه خوبی است که خدمات و کارهای انجام شده توسط مسؤولان بخش‌های گوناگون از این تریبون و از طرق مختلف به اطلاع شهروندان برسد تا مردم با بخشی از زحمات و خدمات ارزشمند ادارات آشنا شوند.


منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار