رئیس هیأت اسکیت استان قم خبر داد
رئیس هیأت اسکیت استان قم از رقابت اسکیت‌بازان قم برای کسب موفقیت در مسابقات فصل جدید لیگ برتر اسکیت اینلاین باشگاه‌های کشور خبر داد.
کد خبر: ۲۸۱۴۹۶
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۶ 20 August 2016
به گزارش تابناک قم، محمد حسنی اظهار کرد: تیم اسکیت اینلاین استان قم با ترکیبی از بهترین‌های حال حاضر این رشته ورزشی و بعد از مدت‌ها تمرین و انجام کارهای آماده‌سازی به منظور رویارویی با حریفان خود عازم مسابقات لیگ برتر باشگاه‌های کشور شد.

وی ادامه داد: با حضور تیم اسکیت اینلاین رده سنی بزرگسالان استان قم، نخستین مرحله از فصل جدید مسابقات لیگ برتر اسکلیت اینلاین باشگاه‌های کشور به میزبانی هیأت اسکیت استان آذربایجان شرقی و در شهر تبریز برگزار شد و تیم قم با حریفان خود به رقابت پرداخت.

رئیس هیأت اسکیت استان قم در ادامه به نحوه برگزاری این دوره از مسابقات اشاره و بیان کرد: رقابت‌های فصل 1395 لیگ برتر اسکیت اینلاین باشگاه‌های کشور در چهار مرحله برگزار خواهد شد که نخستین مرحله آن در شهر تبریز و در هفته پایانی مرداد ماه به انجام رسید.

وی با بیان اینکه این دوره از مسابقات لیگ برتر اسکیت اینلاین ایران با حضور هشت تیم به انجام خواهد رسید و تیم اسکیت هاکی استان قم با ترکیبی از نخبه‌های این رشته به مصاف حریفان می‌رود، بیان کرد: از تیم‌های مطرح و مدعی حاضر در این رقابت‌ها، باشگاه انقلاب تهران است و تیم‌هایی نظیر نیروی زمینی و نماینده تبریز نیز دیگر رقبای ما هستند.

حسنی در ادامه به ترکیب تیم اعزامی اسکیت اینلاین قم به مرحله نخست رقابت‌های لیگ برتر اینلاین باشگاه‌های کشور اشاره و بیان کرد: سیدحسین حسینی، صادق اسدالله‌زاده، علی یوسف‌علی، رضا نظری، محمد نظری، مرتضی نظری، مرتضی حلوایی، سجاد اسلامی، محمد فراهانی و ابوالفضل صالحی به این رقابت ها اعزام شدند.

وی به نتایج رقم خورده در مرحله نخست رقابت‌های اسکیت هاکی اینلاین کشور اشاره و ابراز کرد: امسال شاهد برگزاری مسابقات نهمین دوره لیگ برتر اینلاین هاکی باشگاه‌های کشور هستیم و در پایان رقابت‌های مرحله نخست، تیم آکادمی اسکیت انقلاب عنوان صدرنشینی را به خود اختصاص داد.

رئیس هیأت اسکیت استان قم با بیان اینکه برنامه‌ریزی خوبی از سوی فدراسیون اسکیت برای برگزاری این مرحله انجام شده بود، افزود: در این مرحله از مسابقات که به میزبانی تبریز برگزار شد، آکادمی اسکیت انقلاب تهران با 6 امتیاز در صدر ایستاد و نیروی زمینی ارتش و آکادمی سایمان تبریز با امتیازی مشابه در جایگاه‌های دوم و سوم ایستادند.

وی خاطرنشان کرد: همچنین تیم‌های اسکیت اینلاین بایر همدان، آکادمی اسکیت خرم‌شاد تهران و هیات اسکیت خراسان رضوی با کسب دو امتیاز رده‌های بعدی را به خود اختصاص دادند و تیم‌های اسکیت پرشین قم و جوانان انقلاب تهران بدون امتیاز در رده‌های بعدی قرار دارند.

حسنی در ادامه از برنامه‌ریزی این هیأت برای برگزاری یک دوره مسابقات اسکیت سرعت قهرمانی در قم خبر داد و افزود: رقابت‌های اسکیت سرعت قهرمانی قم به مناسبت هفته دولت برگزار شد و شرکت کنندگان در سه رده سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان هر دو بخش دختران و پسران با یکدیگر رقابت کردند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار