فرماندار شهرستان رزن از کشف و انسداد 1819 انشعاب آب روستایی غیرمجاز در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۲۸۲۷۱۱
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۰ 22 August 2016
فرماندار شهرستان رزن از کشف و انسداد 1819 انشعاب آب روستایی غیرمجاز در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایسنا، فتحعلی حسینی، اظهار کرد: بر مبنای کلی سیاست‌های دولت تدبیر و امید مبنی بر ایجاد توسعه همه‌جانبه و رونق در فضای اقتصادی و کسب و کار و جلوگیری از مهاجرت بی‌رویه روستانشینان که نخستین محور رشد و بالندگی اقتصادی کشور هستند، اقداماتی صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه در شهرستان رزن مبنای فعالیت کلیه ادارات، نهادها و ارگان‌های دولتی و وابسته در راستای برنامه‌محوری و تحول در نقاط ضعف خدمت‌رسانی موجود بوده است، افزود: بر این اساس با احصاء شرایط موجود بر اساس چشم‌انداز برنامه توسعه 5 ساله و بررسی دلایل عقب‌ماندگی‌های احتمالی، نسبت به تدوین برنامه اجرایی کلیه ادارات و مجموعه‌های دولتی این شهرستان در دوره زمانی کوتاه‌مدت یک‌ساله و بلندمدت 5 ساله و به طور مستمر نسبت به مقایسه روند پیشرفت شاخص‌های توسعه‌ای در حوزه‌های مختلف نسبت به دوره زمانی مشابه در سنوات گذشته اقدام شده است.

حسینی در ادامه به بیان عملکرد شاخص‌های توسعه‌ای شهرستان رزن در 5 ماهه نخست سال 95 در مقایسه با سال 92 بر اساس شاخص‌های توزیع اعتبارات شهرستان رزن پرداخت و گفت: امسال 66 میلیارد ریال ویژه برنامه تحول سلامت تخصیص اعتبار داشته‌ایم همچنین شاهد پیشرفت فیزیکی 45 درصدی کلینیک تخصصی بیمارستان ولیعصر(عج) هستیم که بدین منظور در قالب طرح تحول نظام سلامت 14 میلیارد ریال هزینه شده است.

وی از افزایش تعداد داروخانه‌ها در مراکز بهداشتی و درمانی از 8 باب به 16 باب خبر داد و تصریح کرد: شهرستان رزن حائز رتبه نخست در سطح استان در صدور مجوزهای مشاغل خانگی است.

حسینی ادامه داد: 32 فقره مجوز مشاغل خانگی با آموزش رسمی فنی‌وحرفه‌ای صادر شده و تعداد افراد اشتغال‌یافته تحت پوشش مجوز مشاغل پشتیبان ثبت‌شده در سامانه 260 نفر است.

وی درباره بهسازی و نوسازی مسکن نیز گفت: پرداخت تسهیلات بهسازی و نوسازی مسکن در سال‌جاری، 60 میلیارد و 6820 میلیون ریال بوده به طوریکه مساکن 10 روستای بالای 100 خانوار بهسازی شده است.

فرماندار شهرستان رزن همچنین از پیشرفت فیزیکی 97 درصدی پایگاه نیمه‌تمام طرح جامع هلال‌احمر خبر داد و به برنامه بهبود بهره‌برداری و حفاظت از منابع آب شهرستان اشاره کرد و گفت: طی 3 ماهه نخست امسال بر روی 212 حلقه چاه کنتور هوشمند نصب شده و 1819 انشعاب غیرمجاز آب روستایی کشف و مسدود شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار