سرپرست هیأت گلف استان قم خبر داد
سرپرست هیأت گلف استان قم گفت: ورزشکاران به‌کاپ قم در یک ماه موفق به کسب چهار عنوان برتر رقابت‌های به‌کاپ بانوان و مردان کشور شدند.
کد خبر: ۲۸۲۷۵۶
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۳ 22 August 2016
به گزارش تابناک قم، حمید خواجه‌بیاتی اظهار کرد: رشته به‌کاپ را یک ایرانی در جهان راه‌اندازی و ثبت کرده است و اکنون فرصت بسیار خوبی است که با سرمایه‌گذاری جدی‌تر در این رشته ورزشی، کشورمان را به عنوان قدرت اول این رشته ورزشی در جهان مطرح کنیم.

وی با بیان اینکه فعالیت‌های بسیار خوبی برای رشد و توسعه این رشته ورزشی در قم آغاز شده، بیان کرد: با فعالیت مستمر و با برنامه‌ کمیته به‌کاپ به عنوان یکی از بخش‌های فعال در هیات گلف استان قم، به‌کاپ یقینا به زودی یکی از موفق‌ترین ورزش‌های قم در میادین مختلف خواهد شد.

سرپرست هیات گلف استان قم بیان کرد: امسال با برنامه‌ریزی انجمن به‌کاپ فدراسیون گلف ایران شاهد برگزاری سه دوره مسابقات کشوری در هر دو بخش آقایان و بانوان در قالب رقابت‌های لیگ و پیکارهای قهرمانی کشور در این رشته بوده‌ایم و خوشبختانه نمایندگان قم چهار عنوان ارزشمند این مسابقات را از آن خود کرده‌اند.

وی با بیان اینکه سه موفقیت بزرگ به‌کاپ قم از مسابقات کشوری در 28 روز به دست آمده است، اضافه کرد: نخستین دوره رقابت‌های به‌کاپ قهرمانی مردان و بانوان کشور اوایل مرداد ماه به میزبانی مجموعه ورزشی انقلاب تهران به انجام رسدی که قهرمانی و نایب‌قهرمانی بخش بانوان آن به قم اختصاص یافت.

خواجه‌بیاتی خاطرنشان کرد: سپس نخستین دوره مسابقات لیگ و پیکارهای قهرمانی به‌کاپ ساحلی مردان و بانوان کشور با عنوان جام شهدا به منظور شناخت برترین‌های ایران در این رشته برگزار شد و ورزشکاران به‌کاپ قم در لیگ بر سکوی سوم و در مسابقات ساحلی بانوان ایران در جایگاه دوم ایستادند.

وی افزود: بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته از سوی انجمن به‌کاپ ایران، نخستین دوره مسابقات قهرمانی به‌کاپ ساحلی کشور در محمود آباد مازندران برگزار شد و در نهایت تیم به‌کاپ قم در مسابقات لیگ به‌کاپ ایران رتبه سوم کشور را به خود اختصاص داد.

سرپرست هیات گلف استان قم عنوان کرد: تیم قم با حمایت مالی بانک قرض‌الحسنه رسالت قم در بخش مردان متشکل از چهار بازیکن و در قالب دو تیم (الف) و (ب) در نخستین دوره لیگ به‌کاپ کشور حضور یافت که تیم (الف) قم در این مسابقات با ترکیب ناصر لسانی و علی منفرد سوم شد.

وی افزود: 6 نفر از بانوان به‌کاپ قم یعنی از زهرا امیری‌زاد، الهام محمدی، مهسا یزدانی‌فرد، فاطمه محمدی، نسرین دانشور و فاطمه میرزابابایی نیز در مسابقات ساحلی بانوان به میدان رفتند و در پایان دو عنوان نایب‌قهرمانی کشور را از آن خود کردند.

خواجه‌بیاتی ابراز کرد: تیم به‌کاپ ساحلی بانوان بانک قرض‌الحسنه رسالت قم با ترکیب خانم‌ها فاطمه محمدی و الهام محمدی به مقام دوم تیمی لیگ به‌کاپ ساحلی ایران رسید، ضمن اینکه در رقابت‌های قهرمانی کشور که بعد از پیکارهای لیگ و به صورت تک حذفی برگزار شد، تیم (ب) بانوان قم با ترکیب زهرا امیری‌زاد و الهام محمدی به مقام نایب‌قهرمانی دست پیدا کرد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار