کد خبر: ۲۸۲۸۳
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۴ 27 April 2015
رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ری از پاکسازی زباله های اطراف کارخانه کاشی سعدی به مناسبت زمین پاک و هفته کار و کارگر توسط کارگران این کارخانه خبر داد.

محسن شوکتی روز دوشنبه در گفت وگو با ایرنا هدف از پاکسازی زباله اطراف برگزاری این را افزایش آگاهی فرهنگ سازی در بین قشرکارگر، حفاظت از منابع حیاتی، ایجاد تعامل بین ارگانهای محلی، صنعتگران و مردم به منظور دستیابی به اهداف سازمان حفاظت محیط زیست عنوان کرد.

وی آلودگی زمین را دغدغه اصلی دست اندرکاران و دوستداران محیط زیست ذکر کرد و اظهارداشت: براین اساس بایستی با مشکل میزان تولید زباله و جمع آوری نادرست آن و پخش زباله در سطح طبیعت به طور جدی برخورد کرد. 

رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ری با بیان اینکه در صورت درخواست دیگر واحدهای تولیدی شهرستان برای پاکسازی محوطه اطراف شان اقدامات مشابه صورت خواهد گرفت ، افزود: با توجه به کثرت جمعیت کارگری برگزاری چنین مراسمی می تواند گامی موثر در جهت افزایش و ارتقای سطح آگاهی های زیست محیطی افراد جامعه باشد.

روز جهانی زمین پاک هر ساله در 22 آوریل مصادف با 2 اردیبهشت در تمام دنیا برگزار می شود و در ایران نیز هفته زمین پاک از روز دوم اردیبهشت ماه آغاز و تا هشتم ادامه خواهد داشت.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار