مدیرعامل جمعیت هلال احمر البرز گفت: امکان استقرار سه بالگرد در آشیانه اقماری هیو وجود دارد.
کد خبر: ۲۸۳۳۶۰
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۱ 23 August 2016

«احسان نصیری» اظهار کرد: هم‌اکنون یک پد بالگرد استاندارد در ساوجبلاغ وجود دارد که با اعتباری بین 50 تا 100 میلیون تومان قابل افتتاح است.

وی ادامه داد: البرز به دلیل این‌که محورهای مواصلاتی پرترددی را در خود جا داده هم‌چنین از مسیرهای صعب‌العبوری برخوردار است نیاز به احداث چند پد بالگرد دارد تا در زمان وقوع حوادث، امکان دسترسی آسان به مصدومان و جابه‌جایی سریع آن‌ها ایجاد شود.

نصیری خاطرنشان کرد: هم‌اکنون جانمایی چند پد بالگرد در محورهای «کرج – چالوس» و «کرج – قزوین» انجام شده و در صورت تأمین اعتبار این پدها در کوتاه‌ترین زمان ممکن ساخته می‌شوند.

این مسئول خاطرنشان کرد: برای ایجاد هر آشیانه بالگرد  بین سه تا پنج میلیون تومان اعتبار لازم است که تأمین آن در شرایط فعلی کار ساده‌ای نیست.

مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر البرز با اشاره به عدم رفع مشکل آشیانه بالگرد در پایگاه اقماری هیوبا سیمان آبیک توضیح داد: هر چند امکان استقرار سه بالگرد در این پایگاه وجود دارد اما هنوز مشکل حقوقی هلال‌احمر با سیمان آبیک حل نشده است.

نصیری اظهار کرد: مشکل خصوصی آشیانه بالگرد پایگاه اقماری هیو و کارخانه سیمان آبیک با اعتباری بیش از سه  میلیارد تومان قابل حل است که بنا بود نیمی از این اعتبار را استانداری و یک و نیم میلیارد دیگر توسط سازمان جمعیت هلال‌احمر تأمین کند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان البرز یادآور شد: در صورتی که کارخانه سیمان آبیک همکاری لازم به موجب رفع مشکلات مذکور را انجام دهد می‌توان از این ظرفیت این پایگاه نهایت استفاده را برد.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار