کد خبر: ۲۸۳۳۹۵
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۸ 23 August 2016


فرماندار فردیس با اشاره به عملکرد سه سال گذشته دولت، گفت: دولت یازدهم در بخش بهداشت ودرمان گام های بزرگی برداشته است.

علی قنبرزمانی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ضمن تبریک آغاز هفته دولت، افزود: در روزهای گذشته 720 تخت بیمارستانی به بخش درمان استان البرز اضافه شد و تا پایان سال هم 500 تخت دیگر افزوده می شود و تعداد تخت های بیمارستان های البرز به دوهزار و 100 تخت خواهد رسید.

وی ادامه داد: این مهم در دوره ای اتفاق افتاده است که درآمد نفتی کشور نسبت به سال های گذشته در پایین ترین سطح خود قرار داشته است، اما با این حال دولت توانسته خدمات بسیار ارزنده ای را به شهروندان نظام مقدس جمهوری اسلامی ارائه کند.

وی به خدمات دولت در قالب طرح تحول نظام سلامت اشاره کرد و گفت: در دولت یازدهم به رغم کمبود اعتبارات مالی، طرح تحول نظام سلامت اجرایی شد.

وی روز پزشک را به پزشکان تبریک گفت و افزود: روز پزشک فرصت مغتنمی است تا دست اندرکاران بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور در سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل و هم دلی نیروهای جامعه پزشکی، راه کارهای ترویجِ اخلاق پزشکی و ارتقای جایگاه نظام سلامت کشور را مورد توجه قرار دهند.

فرماندار فردیس گفت: انتظارم از پزشکان نسل جدید که افتخار خدمت گزاری به مردم را پیدا کرده اند این است که با صداقت با مردم رفتار کنند و امیدوارم در سایه ایزد منان همواره هدف عالی شفابخشی را که فطرت آشنای همه انسان هاست را سرلوحه ی تلاش بی وقفه خود قرار دهند و دردهای مردم را درد خود بدانند که سلامت مردم بخش مهمی از خوشبختی و سعادت ماست.

زمانی افزود: حمایت دولت از سرمایه گذاری داخلی ، مهار تورم، حمایت از صنایع کوچک و توفیق در برجام از دستاوردهای دولت تدبیر و امید است که این دستاوردهای کم نظیر باید برای مردم تبیین و تشریح شود.

وی اظهار کرد: اثر مثبت برجام بر حوزه های داخلی نیز تأثیرگذار بود و باید در این زمینه نیز اطلاعات درست در اختیار مردم قرار داده شود.

فرماندار فردیس گفت: نتیجه تلاش های دولت تدبیر و امید به رسمیت شناختن حق هسته ای و گرفتن امتیازات مختلف از جمله بازگشت پول های بلوکه شده و بازشدن درهای کشور به روی سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی خارجی بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار