مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در دامپزشکی آذربایجان غربی گفت: در تمام کشتارگاه‌های استان ناظر ذبح شرعی حضور دارد و نسبت به نحوه کشتار نظارت می‌کند.
کد خبر: ۲۸۵۰۱
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۳ 27 April 2015

حجت‌الاسلام مهدی ولی‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه با اشاره به نظارت اداره دامپزشکی آذربایجان غربی بر ذبح شرعی، اظهار کرد: این نظارت‌ها در تمام ایام سال انجام می‌گیرد.

وی با بیان اینکه تمام کشتارگاه‌های دام و طیور استان در راستای ذبح شرعی فعال هستند و نظارت‌های لازم در این خصوص انجام می‌گیرد، تصریح کرد: سال گذشته تمام کشتارهایی که در کشتارگاه‌های استان انجام گرفته بود مورد نظارت قرار گرفت.

ولی‌زاده از وجود 28 کشتارگاه در استان خبر داد و افزود: در تمام کشتارگاه‌های آذربایجان غربی ناظر ذبح شرعی حضور دارد و نسبت به نحوه کشتار نظارت می‌کند.

وی با بیان اینکه این نظارت‌ها فقط در مرحله کشتارگاه خلاصه نمی‌شود و در مرحله فرآوری نیز نظارت‌های لازم را انجام می‌دهیم، ادامه داد: در این راستا از کارخانجات نیز بازرسی‌ها و نظارت‌هایی انجام می‌گیرد.

ولی‌زاده با بیان اینکه در این خصوص اطمینان کامل به مردم در زمینه ذبح شرعی کشتار دام و طیور می‌دهیم، اعلام کرد: این روند در سال جدید نیز مورد تاکید و توجه قرار دارد.

وی خاطرنشان کرد: در سایر ایام سال از جمله عید قربان و سایر اعیادی که قربانی کردن در شهرهای استان وجود دارد ناظرانی از طریق اداره دامپزشکی برای نظارت بر ذبح قربانی‌هایی که در شهرها می‌شود انتخاب و نظارت‌های لازم را اعمال می‌کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار