نماینده مردم ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس:
نماینده مردم ورامین،پیشوا و قرچک در مجلس با اشاره به ظرفیت های موجود درعرصه کشاورزی منطقه گفت:کشاورزی ورامین می تواند به توسعه منطقه و استان تهران کمک کند.
کد خبر: ۲۸۵۸۹۷
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۹ 28 August 2016
سید حسین نقوی حسینی با اشاره به این نکته که دشت ورامین سرشار از استعدادها و توانمندی های کشاورزی است، اظهار داشت: امروز منطقه ورامین به عنوان منطقه ای با استعدادها و ظرفیت های بالای کشاورزی شناخته می شود.

نماینده مردم ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی افزود: بدون تردید کشاورزی ورامین با توجه به پتانسیل و ظرفیت هایی که دارد، می تواند به توسعه منطقه و استان تهران کمک کند.

وی ادامه داد: باید مسئولان و برنامه ریزان به گونه ای تصمیم گیری کنند که بتوان حداکثر استفاده از ظرفیت ها و توانمندی های کشاورزی دشت ورامین را برد که این مهم می تواند علاوه بر رونق منطقه، به اشتغالزایی در ورامین نیز کمک شایانی را کند.

نقوی حسینی با اشاره به این نکته که ورامین یکی از تأمین کننده های اصلی نیازهای تهران است، اضافه کرد: بارها این نکته مورد تأکید قرار گرفته که ورامین نقش مهم و به سزایی را در تأمین نیازهای غذایی مردم تهران و برخی نقاط دیگر دارد و به همین خاطر باید به کشاورزی ورامین توجه جدی و اساسی شود.

نماینده مردم ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: رایزنی های متعددی با مسئولان دولتی برای استفاده هر چه بیشتر از توانمندی های کشاورزی منطقه و شکوفا شدن استعدادهای این دیار صورت گرفته و این امر با جدیت ادامه پیدا خواهد کرد.

نقوی حسینی متذکر شد: بدون تردید بخش کشاورزی ورامین می تواند در تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی در استان تهران قدم های موثری را بردارد و این امر در سایه توجه کافی به این بخش محقق خواهد شد.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار